Skip to content

Cabezo, 19.7.

19/07/2023

Moje telo mi je že včeraj, po treh zaporednih dneh intenzivnih vodnih aktivnosti, namigovalo, da mu morebiti ne bi bilo tako napačno privoščiti kakšen dan odmora. Dan poprej sem se na vodi imel nadvse prijetno in še vedno prežet z vtisi tega dne sem to kajpada želel ponovno doživeti.

Izkazalo se je, da se moj telešček ni izmišljeval kar nečesa tja v tri dni, saj mi kljub zelo podobnim razmeram ni šlo prav ničesar od začenši z glavo preko rok ter vse nadalje do bosih nog. Nekaj časa sem sicer trmasto vztrajal v upanju na ujetje izgubljenega ritma vendar je vse skupaj v glavnem ostajalo pri jalovih poskusih.

Današnji dan je bil tako namenjen počitku. Pozno popoldan se je, ob okrepljenem vetru in upadajoči morski gladini, na vodo odpravilo tudi nekaj naših fantov in zazdelo se mi je, da mi krajši sprehod do Cabeza nikakor ne bi škodil.

No comments yet

Leave a comment