Skip to content

Umag, 26.4. in Savudrija, dan OF

28/04/2016

V torek sem imel v načrtu vse svoje obveznosti urediti do ene popoldan. Ta čas mi je narekovala moja notranja surferska ura, ki se po navadi izkaže kot še kar zanesljiv vir načrtovanja prihodnosti. Vsaj takšne v kateri v verjetnostni enačbi uresničitve ni preveč neznank na katere sam nimam vpliva. Vse se je lepo odvijalo do dvanajstih, ko se je kar naenkrat in iz nič pojavilo nekaj nepredvidenih elementov, ki so uro odhoda zamaknili z ene na drugo.

Posledica tega je bila, da sem v Umag prišel prepozno in namesto dobre ure odpeljal le špuro in pol. Polovico druge sem začel daleč zunaj in jo srečno odplužil do izhodiščne točke. Sledili sta dve uri sedenja v zavetrju prtljažnika kjer je bilo še vedno hladno in mi čakajočemu na naslednjo vetrovno pošiljko ni preostalo drugega kot oviti se v boardbag.

Tu bi rad omenil svojo neverjetno nesposobnost sprejemanja razumskih odločitev kot na primer kdaj iz omare izvleči neoprenski plašč in ga odvleči s sabo na morje. Vedno si rečem: Ah, saj ga ne bom rabil; grem, odsurfam uro, se preoblečem in na koncu z užitkom napadem pločevinko piva. Sliši se res lepo a kaj, ko se potem poredko tudi uresniči.

2016_04_25_umag

No, da nadaljujem; po ovitju v boardbag se je v moj telešček pričela vračati toplota in tudi veter je počasi in vztrajno prikazoval vedno večjo voljo do življenja. V zadnjem trenutku odločitve pa me je pogled na pol glisirajoče in pol plužeče kratkomalo odvrnil od ponovnega vstopa v vodo. Veliko raje sem si nadel suha zimska oblačila in prihranil energijo za naslednji dan.

2016_04_26_savudrija_02

Dan, ki se bo v mojem spominu ohranil kot eden izmed neponovljivih windsurferskih doživetij. Res, da ni bilo nič epskega v njem vendar je bilo vetra ravno dovolj za manjšo opremo, celo nekaj valov smo bili deležni, proti koncu pa nas je do zadnjih moči skozi oblake razvajalo še življenja polno pomladansko sonce. To je bil dan, ki sem ga delil z ljudmi s katerimi zelo rad preživljam morske vetrovne dni. Na žalost, ali pa na srečo, verjetno slednje, takih dni ni v izobilju zato pa jih ravno zaradi tega cenim toliko bolj.

2016_04_26_savudrija_01

Res, da je jadranje na deski prvenstveno osebno doživetje, a vendar ima vse kar se nam zgodi pred in po izhodu na morje nekaj, kar našo osebnostno izkušnjo dodatno okrepi in nam podzavestno sporoča, da si tega želimo še več. Veliko več.

2016_04_26_savudrija_03

No comments yet

Leave a Reply

