Skip to content

Savudrija, 21.10.

22/10/2015

Dopoldan sem moral opraviti zdravniški pregled, na katerega te vsakih pet let pošlje delodajalec. Tam sem izpolnil tudi vprašalnik kjer se je eno izmed vprašanj glasilo ali se telesno rekreiram in kako redno ter s katerim športom. Odgovor se je glasil občasno z jadranjem na deski. In potem sem spizdil na morje na telesno rekreacijo s 4,8.

2015_10_21_savudrija_01

V prvem delu je vzhodni veter ves čas muhasto nihal. Nato je obrnilo in se bolj s severovzhoda počasi a vztrajno krepilo do samega sončnega zahoda. Bližje je bilo sonce horizontu lepših pogojev smo bili deležni tako, da sem vmes prenehal šteti kolikokrat sem si rekel: Samo še eno, potem grem pa zares ven…

2015_10_21_savudrija_02

No comments yet

Leave a Reply

