Skip to content

Savudrija, 20.9.

21/09/2015

Zjutraj me je v avtu že čakala oprema, ki je tam ostala od neizvedenega poskusa popoldanskega izleta na četrtkov jugo. Iz gole previdnosti sem notri vrgel še 4,2 saj nikoli ne veš ali bo morda prišel prav. Prispel sem ravno v času, ko si je burja vzela krajši odmor, še vedno pa mi je delovala dovolj močno za 4,8. Z njim sem kakšne tri četrt ure užival v idealnih savudrijskih pogojih nakar so vetrovni mojstri z vzhoda obrnili gumb na plus. Med menjavanjem jadra so se valovi sramežljivo odmaknili od obale in se iz spodobne urejenosti premaknili v stanje kaotičnosti. Preostanek surfarije sem tako z do konca napetim štiridve bolj kot ne le še oddrgnil.

2015_05_20_savudrija_1

Tako morje kot zrak sta bila zadnjemu poletnemu vikendu primerno prijetno topla zato sem se kar malce načudil kolegu, ki si je ta dan nadel dolgorokavno obleko s kapuco.

2015_05_20_savudrija_2

One Comment leave one →
  1. 22/09/2015 13:19

    Me veseli, da s ujel še nekaj valov in užival. Zadnje čase si precej “strog” do surfaških pogojev🙂 Sem šel v vodo ob pol devetih in užival, kot že dolgo ne…resnično optimalni savudrijski pogoji🙂 Se vidmo…upam, da mi uspe že v petek v Ližnjan in potem weekend…držimo pesti

Leave a Reply

