Skip to content

Prasonisi 2015

01/09/2015

Zadnje premostitveno obdobje med dvemi obiski Prasonisija je bilo zaznamovano s kroničnim pomanjkanjem surfarije kar posledično vodi v kritično pomanjkanje pripravljenosti na kakršnokoli zvrst telesnih naporov. Ko sem tako videl napoved za prvi teden, sem postal, namesto do obisti navdušen kot bi bil vsak normalen jadralec na deski, malodane zaskrbljen.

Za začetek in ogrevanje bi mi bolj sedel kakšen dan ali dva uvajajočega drgnjenja, nikakor pa da me že prvi dan čaka veter na polno z neizogibno možnostjo pranja v obalnem valolomu. Takšne dopustu neprimerne misli so se mi sprehajale po glavi in mi celotno tridnevno pot niso dale miru.

2015_07_praso_peter

Na srečo ali morda prej dolgoletnim surfaškim izkušnjam v zahvalo se je ves strah izkazal za nerazumljivo pretiranega in predvsem neutemeljenega. Surfaško znanje je pač shranjeno na varnem nekje globoko v podzavesti in nič kaj težko mu ni bilo privreti na plano. Še posebno ne v domačem kraju v pogojih, v katerih se je kalilo daleč največ. Znanje je sicer ostalo na zavidljivem nivoju, česar pa nikakor ne bi mogel reči tudi za moj telešček.

2015_07_praso_vitara

Bolelo me je vse; od vratu med rameni po hrbtenici mimo kolkov navzdol. Roke sicer ne preveč, z žulji pa praviloma nimam težav. S sistematično uporabo čevljev sem se uspešno ognil tudi vsem poškodbam nog, s katerimi se običajno spopadam. Tako sem na rovaš tega prišparal kar se da zavidljivo količino daktejpa.

2015_07_praso_borut
Foto: Uroš

Sčasoma so se bolečine unesle in postal sem fizično pripravljen na preostanek dopusta. Le ta se je v obstoječem ritmu nadaljeval slab teden nakar se je iz divjanja z visokimi obrati nabrite športne mašine prelevil v počasni tek nizkotoražnega motorja za križarjenja. Do odhoda domov sem tako prijateljeval le še s starim dobrim petsedem IQ-jem.

V tem obdobju je počasi začela kapljati tudi ostala druščina, s katero običajno preživljamo ta del leta. Velikega zadovoljstva in srečnih obrazov zaradi dobre surfarije ni bilo prav veliko na spregled. Vsaj kar se tiče moškega dela populacije. Ženski del družinskih članov je namreč letos deloval opazno srečneje kot leta poprej. Njihovim psom je pa itak vseeno koliko piha.

2015_07_praso_sanja_surf

2015_07_praso_fina

Ni kaj. Na vreme in dolgoletna povprečja se nikakor ne gre zanašati; lanska sezona ni spadala med boljše zaradi neprestanega slabega vremena na celini, letošnjo je prizadel vročinski val.

Temu primerno se nisem mogel znebiti občutka, da naslednje leto pri marsikomu Rodos ne bo na seznamu možnih počitniških destinacij.

2015_07_praso_kuhna

2 Comments leave one →
  1. Matjaž permalink
    05/09/2015 15:37

    Predvidevam, da si ti na 3. sliki. Dober stil.

Leave a Reply

