Skip to content

Lignano, 17.2.

18/02/2015

Minil je mesec dni in prišel je čas za izpolnitev mesečne norme, norme, ki se je nepričakovano naselila v moje življenje in me spremlja že vse od povratka z grškega dopusta. Z dokončno odločitvijo o času in kraju sem nameraval počakati do zadnjega trenutka, ko sem nepričakovano prejel Matejevo kratko tekstovno sporočilo iz katerega je v moji glavi kar sekala ven beseda ‘Lignano’. Lani mi namreč niti enkrat samkrat ni uspelo priti tja in tako je že sama misel na obisk poskrbela za nenadno nenavadno vznemirjenje.

Pred odcepom za Senožeče sem sicer doživel kratkotrajni preblisk zdrave pameti, vendar se sovoznik po posvetu z njegovo večopravilno mobilno napravo ni nič kaj prida zmenil zanj in samozavestno potrdil najino načrtovano pot.

2015_02_17_lignano

Žal se je nedolgo po prihodu ta ista samozavest začela počasi in vztrajno izgubljati v nepregledni modrini poznozimskega neba oženjenega s prav čedno nakodrano gladino Tržaškega zaliva. Vse je že namigovalo, da se bo najin dan izgubil kot se školjčna lupinica izgubi v nepreglednosti peščene plaže, ko je le malce dvignilo in se je Mateju zasmilila njegova od istrske rdečice obarvana vodeželjna oprema, nakar mi jo je človekoljubno ponudil za en krog. Krog, ki se je kar daljšal in daljšal in se naposled zaključil po dobri uri v kateri sem dodobra spoznal prvič voženo opremo in spotoma (kar je v bistvu najpomembneje) ujel celo nekaj valov. Valov, ki jih nikoli ne bi ujel, če na prej omenjenem odcepu ne bi odvil desno.

Za konec lahko napišem edinole to: Matej, hvala ti za današnji dan.

No comments yet

Leave a Reply

