Skip to content

Prasonisi 2014, 2. del

21/11/2014

Dnevi se na Prasonisiju običajno drug od drugega ne razlikujejo pretirano. Drug od drugegega odstopajo le po jakosti vetra in količini oblačil, ki jih ob večerih nadenemo nase. Letos so se vmes vrinili še trije dodatni parametri: oblačnost, poplavljenost in (pre)pogosti obiski predstavnikov lokalnih oblasti. Ponavadi se nad nami razprostira večna sinja modrina, ki jo je letos nekajkrat prekinila za to obdobje nenavadna oblačnost. Navajen sem vožnje po s soncem obsijani morski gladini, ki se spremeni v senčno le, ko jo s svojimi letečimi zmaji iznakazijo kajterji. Tega ne maram. Vedno, ko se to zgodi, se mi prav vsakič srce znajde na dnu zadnjega dela poletnih kratkih hlač. Pri vsakem takem dogodku se mi namreč zdi kot da je nebo prekril gromozanski ognjebruhajoč zmaj, ki bo zdaj zdaj pikiral name in me v bežnem mimohodu začopatil s svojo čeljustjo ter v enem zamahu pohrustal. Predstavljajte si sedaj, kako sem se počutil, ko je nebo namesto enega samega zablodelega zmaja preplavila cela eskadrilja. Za ta prvi parameter žal nimam nobenih fizičnih dokazov, imam pa jih za drugega.

2014_prasonisi_poplava

Po dvanasjtih suhih obiskih sem med trinajstim prvič doživel poplavo.

Dvomim sicer, da bi lahko za zgornje vsaj delno krivili nekega letošnjega povsem dotičnega povratnika na Prasonisi, česar pa za zadnji parameter nikakor ne bi mogel reči, kajti njegova zgodovinska dogodivščina povezana s tamkajšnjo roko pravice ga samodejno ponuja za dežurnega krivca. Kakorkoli že, zaradi njegove osebne varnosti bo njegova identiteta raje ostala neobelodanjena.

2014_prasonisi_nontipical_day

Poplavo so delno zakrivili tudi kotaleči se valovi, ki se nato do konca mojega dopusta niso vrnili.

Veter je bil letos v primerjavi s prejšnjimi leti v povprečju šibkejši in s tem v štric je nekako korakal tudi obisk omembe vrednih valov. Takšno vremensko stanje name sicer ni vplivalo škodljivo sem se pa kar nekajkrat zalotil med tolaženjem bližnje okolice s sledečim retoričnim vprašanjem: Kaj je lepše; v kratkih hlačah piti pivo na grškem soncu ali zmrzovati v deževni domovini?

2014_prasonisi_tipical_day

Vodna gladina v privetrnem zalivu je, ko je pihnilo močneje, izgledala nekako tako kot zgoraj.

2014_prasonisi_jutro

Kar nekaj jih je svoj prvi dnevni odmerek vetra iskalo v jutranjih seansah.  Mene ni bilo med njimi. Na dopustu je zgodaj pač veliko prezgodaj.

2014_prasonisi_skala

No comments yet

Leave a Reply

