Skip to content

Prasonisi 2014, 1. del

11/08/2014

Pet ali šest? Šest ali pet? Pet ali šest tednov dopusta? To je bila dilema, ki se mi je neprestano motala po glavi več kot dober mesec pred dnevom D (D kot dopust; najbržde povsem nepotrebna razlaga, vendar vključena za vsak primer, da slučajno kdo tega dne ne bi pomotoma enačil z npr. ekvivalentom iz II. svetovne vojne ali spevnimi dolenjskimi rokerji). Sama lokacija mi tudi letos nekako ni povzročala pretiranih preglavic. Rodos je za moje skromne želje in potrebe brez konkurence. Plac ti pač zleze pod kožo in zanj do sedaj še nisem našel primerne alternative.

Nekega junijskega opoldneva, ko se je očitno vesoljna konstelacija postavila v ravno pravo pozicijo in so temu primerno na šihtu ponovno zapadli v odkrivanje že davno odkritih neskončnih kombinacij mešanja mlačne vode sem se nenadoma zalotil med skrivnim nabavljanjem trajektnih vozovnic, ki me bodo od obstoječega telesnega stanja odstranile za čim daljše obdobje.

2014_prasonisi_01_elaionas

Če izvzamem noč na trajektu, sem prvo noč na grškem ozemlju preživel v vasici Elaionas, v sredini južnega dela Korintskega zaliva.

Letošnje trajektne povezave bi bile za marsikaterega prava izguba časa; tri dni in pol, potrebnih za pot v vsako smer, v teh hiperdestruktivnih časih, ko je vsaka minuta navidezno svobodnega življenja nadvse dragocena, hočeš nočeš ne ustreza veliki večini dopustnikom. Meni na srečo to do sedaj ni predstavljalo pretiranih težav. Ta čas običajno porabim za prebiranje knjig, ki se čez leto pri meni praviloma znajdejo pri samem vrhu zanemarjenih dejavnosti. V tem vmesnem času tudi dodobra izklopim resnični svet in se prilagodim njegovi veliko prijetnejši pravljični alternativi. Povrhu pa se vsako drugo leto pot še dodatno navidezno skrajša zahvaljujoč svetovnim in evropskim prvenstvom v nogometu, ki se rade volje zgodijo ravno v tistem času.

No comments yet

Leave a Reply

