Skip to content

Ližnjan, 15.6.

16/06/2014

Obetala se mi je že skorajda na dan točna ponovitev lanskoletnega scenarija, ko sem zadnjič pred odhodom na dopust stal na deski sredi maja v Umagu. Nedeljska burja je to spremenila in poskrbela za manjšo mišično predpripravo na ekstremne psihofizične napore, ki jih od mene zahteva vsakoletni dolg do mojega delodajalca. Šest tednov zbujanj v nebesno modra jutra s soncem direkt v oči, jutranjih irskih kav brez kave, piva, pašte, retsine, paradižnikovih solat in občasnih izletov na razburkano morje pač ni mačji kašelj.

2014_06_15_liznjan_1

Pot na morje je potekala v neprestanem mikrouravnavanju glasnosti muzike z mojega radia z glasnostjo čvekanja mojih dveh sopotnikov. Njuna debata je bila ravno dovolj zanimiva, da sem tu in tam namesto na cesto preusmeril pozornost nanjo. Kot za vraga se je to zgodilo tudi po plačilu na končni postaji Istrskega ipsilona. Kljub običajni zavedanosti o možni postavitvi radarske zasede, sem brezumno pospešil čez tamkajšnjo omejitev. Na mojo srečo so ne prav dolgo pred mano v hitrostnem prekršku ujeli vetraželjnega kolega, s katerim so se ubadali toliko časa, da se je kasneje marsikateri surfaški neučakanec izognil ujetju. Kasneje je okoli krožila govorica, da je poleg finančne kazni fasal tudi enoletno prepoved vožnje po hrvaških cestah. Šment! No, kdorkoli si že bil; naslednjič greš lahko z mano. Poleg vožnje ti pripada tudi par hladnih piv. Velikih kajpada.

2014_06_15_liznjan_2

One Comment leave one →
  1. 18/06/2014 14:55

    OK, hvala…najraje imam Bud-a sem pa prlagodljiv!

    Res je vzeli so mi izpit za eno leto in 300€. Sem vas pa v tiste pol ure rešil kar nekaj podobne zgodbe😉

Leave a Reply

