Skip to content

Savudrija, 23.11.

24/11/2013

Potrebno je bilo kar nekaj prikritega prepričevanja, da sva se s Kunčijem odpravila na pot. Tretji nesojeni kandidat se je po seznanitviji z ne ravno prepričljivo napovedjo in neobetujočo možnostjo vožnje z malo opremo raje odločil za alternativno sobotno preživljanje prostega časa – posvečanju boljši polovici in pleskanju sobe. Kateri vrstni red je imel v mislih in kako se je na koncu izteklo nisva izvedela. Če mu je šlo od rok vsaj približno tako dobro kot nama, potem bržkone niti ne slabo.

2013_11_23_savudrija_1

Posledica bumeranga O-HO-HO zbadanja.

Ob prihodu je izgledalo dokaj močno zato sem sprva sestavil kar 4’2. Ko sem zatem še nekaj časa pretežno nezainteresiran nadaljeval s prekladanjem na obali, je veter malo popustil. Vkup sem dal še 4’7 in po vzhodniku odpeljal slabe tričetrt ure nakar je skorajda čisto ugasnilo. Z veliko desko pod nogami se mi je celo uspelo ogniti plavanju do obale. Nedolgo zatem se je veter sicer ponovno okrepil vendar sem, povsem zadovoljen s tem kar mi je bilo do takrat dano, raje smuknil v suhe cunje in si privoščil eno hladno pivce.

2013_11_23_savudrija_2

Plavalna sekcija Quiksilver windsurf šole.

No comments yet

Leave a Reply

