Skip to content

Umag, 9.11.

10/11/2013

Glede na jugovo notorično netočnost in nestanovitnost mi je uspelo uspešno pribarantati zgoden odhod iz Ljubljane. Zgoden odhod gre z roko v roki z zgodnejšim prihodom na spot in s tem večjo možnostjo izbire nezasedenih elitnih parkirnih mest kar pri masovnem navalu vetra željnih ljudskih množic, kakršen se je zgodil v soboto, niti ni tako zanemarljivo. Veter se je tokrat brez večji odstopanj glede točnosti držal Aladinovega voznega reda. Namesto takojšnjega smuka na vodo sem vmesni čakalni čas izkoristil za ogrevanje uma in zgornjega dela telesa; s prstom kot katano, besno rezajoč vse vrste sadja po dolgem in počez.

2013_11_07_umag_2

Ogrevanje se je potem zaradi visoke plime nadaljevalo tudi med surfanjem – bolj kot kaj drugega je šlo za nabijanje po razbitem morju ven in brezplodno iskanje valujočih gričkov po katerih bi se lahko nazaj grede spustil v frontside. V pričujočih pogojih sem imel veliko časa za razmišljanje o drugih rečeh. Predvsem mi je misli okupiralo dejstvo, da se kar noče pripraviti na dež. Na pričakovani dež, ki me je zjutraj odvrnil od zadeganja dveh piv v hladilno torbo. Misel na sedenje v avtu v dežju se mi nikakor ni zdela privlačna. V tem duhu sem po dobrih dveh urah tudi zaključil prvo rundo rekreacije.

2013_11_07_umag_3

Med počitkom na obali sem potem svoje misli skupaj z izraženim nezadovoljstvom nad mojo nespametno odločitvijo razodel Kunčiju. Na moje neizmerno veselje se je izkazalo, da njegove misli niso podlegle sorodni vrsti okužbe kar se je kmalu udejanilo tudi v mojih rokah v vidu hladne pločevinke zlate barve. Marčno pivo tudi sredi novembra svoje mesto najde.

2013_11_07_umag_4

Nižajoča morska gladina je s sabo prinesla boljše valovne razmere in me luknjastemu vetru navkljub premamila k ponovnem vstopu, ki pa ni trajal prav dolgo. Po nekaj špurah je stoječo glisirno pozicijo zamenjala vodoravno plavalna. Pravijo, da je plavanje zelo zdrav šport. Plavanje z opremo vred mora potemtakem biti še za kakšno stopnjo bolj zdravo.

2013_11_07_umag_1

Ob kroničnem pomanjkanju lastnih fotografij se človek lahko zadovolji tudi s slalomsko.

One Comment leave one →
  1. 10/11/2013 16:44

    Meni se je pa zdelo, da se veter ni ravno držal napovedi. Vsaj pri Ribiču je bilo precej manj, kot sem pričakoval😛

Leave a Reply

