Skip to content

Umag, 3.11.

05/11/2013

Jugozahodnik. Ne ravno pogost obiskovalec naših obmorskih krajev. Že samo razmišljanje kam naj se odpravim nanj, da ne bi na koncu potegnil kratke, ni bilo nič kaj prijetno. Kamenjak? Barbariga? Umag? Morda kateri drug kraj vmes?

Zjutraj sem se po jutranjem zagonu Arsovega Aladina že sprijaznil s ponovno potjo na jug. Potjo, po kateri se mi po pravici povedano ni dalo ponovno prevažati. Tja sicer morda že, nazaj pa nikakor. Po vseh možnih zavlačevanjih jutranjih procedur med katerimi sem se lotil celo postiljanja postelje se je končno osvežil tudi hrvaški Aladin in me olajšanega preusmeril na severozahodni konec Istrskega polotoka. Živahno zibajoče drejevje na poti mimo Kopra in čez hrib skozi Srgaše je namigovalo o predčasnem premikanju zračnih mas v smeri proti notranjosti. Dostikrat veter v notranjosti še ne pomeni istega tudi ob obali. Dostikrat, vendar tokrat ne. Po prihodu ob osmih zjutraj in hitrem preletu čez potopljeno plažo sem kojci sestavil 4’7. Malce zbegano sem z opremo korakal po plaži iščoč pod gladino skrit pomol, ko je na srečo prišel Konan in mi pokazal pot. Po uri ogrevanja sem presedlal na 4’2 in v strogih onshore pogojih trdo oddelal še dobro uro.

2013_11_03_umag_1

2013_11_03_umag_2

S surfarijo sem praktično že zaključil, ko sem med fotografiranjem opazil nekoga, ki je obdeloval val na neobičajnem mestu kjer so pogoji izgledali sumljivo podobni sideshoru. Po dveurnem počitku in popitem energetskem ječmenohmeljevem napitku tega enostavno nisem mogel več samo opazovati. Stlačil sem se nazaj v že pospravljeno mokro obleko in v naslednji uri tam porabil še vse preostale zaloge goriva. Na obalo sem se vrnil, ko se je opozorilna lučka za kurjenje rezerve že nevarno približala odločitvi, da me bo prenehala opozarjati in iz protesta kratkomalo pregorela.

2013_11_03_umag_3

2013_11_03_umag_4

2 Comments leave one →
  1. Surfer permalink
    07/11/2013 21:08

    Kam se je treba obrniti za sideshore pogoje?

    • 08/11/2013 07:02

      Sideshore pogoji oz. njihov side-on približek se v naših krajih udejanijo izjemno redko. To se je tokrat zgodilo v Umagu, ko so valovi prihajali z jugozahoda in na severni plitvini še dodatno zavili v desno, obenem pa je veter z jugozahoda obrnil na jug.

Leave a Reply

