Skip to content

Ližnjan, 31.10.

01/11/2013

Ob osmih zjutraj je bil ližnjanski gozdiček presenetljivo nezapolnjen. Stanje v njem se je prezrcalilo tudi na vodo – na njej ni bilo običajne gneče, ki sem jo vajen ob dobrih napovedih za konec tedna.  Po začetnem neodločenem cincanju med 4’2 in 4’7 sem se, kljub temu, da je racionalni del moje zavesti narekoval večje, naposled odločil za manjšega. V opravičilo iracionalni odločitvi sem si kajpak rekel: še vedno se lahko vrnem na obalo in zamenjam. Kar tudi sem. Malodane takoj. Po eni sami špuri proti katamaranu in nazaj. Glede na nestanovitne razmere, doživete ob prvem stiku z vodo, sem pod štirisedem pripel še veliko desko. Nedolgo nazaj česa podobnega ne bi storil. Tokrat pa sem podlegel skušnjavi in se prepustil v torek začeti podplatni masaži ter jo brez zadržkov potegnil na plano. Cukajočemu severnemu vetru v izogib sem se prvič po dolgem času odpravil ven iz ustja zaliva kjer običajno drgnem čakajoč zablodele valove. Zunaj je bil veter občutno konstantnejši. Med zmerno velikimi in razbitimi valovi so se tu in tam pojavili tudi gladkejši in enega mi je uspelo ujeti dokaj daleč zgoraj ter odpeljati povsem do ustja. Že samo ta je zadostoval upravičenju udejanitve pobega iz mestnega okolja. Vse preostale prijetne stvari povezane s tem kičasto toplim jesenskim dnevom lahko mirno štejem kot bonitete.

2013_10_31_liznjan_1

Dama v ospredju (zgoraj) si je dan poprej grdo poškodovala roko. Na srečo še vedno ne dovolj grdo, da je poškodba ni odvrnila od naslednjednevnega izhoda na vodo. Ko nekaj zares rad počneš, te malokaj odvrne od poti do veselja in užitka.

2013_10_31_liznjan_2

No comments yet

Leave a Reply

