Skip to content

Ližnjan, 3.10.

03/10/2013

Po obupno sušnem septembru mi je bilo zelo težko spustiti ponedeljkovo burjo. V jalovo tolažbo so se mi kot v posmeh sredi tedna obetali šibkejši ostanki. Četrtek je vlival za odtenek več utehe kot sreda. Ko sem nato pogledal sredino napoved in kasneje preko dneva spremljal podatke kamenjaške vremenske postaje sem se spraševal ali se morda nisem napačno odločil. Sredin večerni rezime je v dveh besedah izgledal takole: Zasral si! Temu primerno je bilo tudi moje večerno počutje. Kljub ne ravno navdušujočem razpoloženju je v meni še vedno žarel žarek upanja, ki me je naslednje jutro prebudil z vojaško točnostjo, me poslal splaknit obraz, umit zobe, spakirat obleko, vprest avto, vložit opremo in poslal na pot. Med 05:04 in 07:23 se mi je zgodil Radio Si, prvo poslušanje nove plate Franz Ferdinand, spoznavanje z The Heavy in The XX – sama trenutku primerna muzika, ki je pri vožnji po neobljudenosti nočne avtoceste prišla lepo do izraza. Kako rad imam jutranje vožnje na surfarijo, pospremljene z iz zvočnikov nabijajočo glasbo, brez nasilnega besedičenja sopotnikov.

2013_10_03_liznjan_1

Glasbeno zamaknjenost in vrnitev na zemljo je prebudila sončna svetloba in življenjska energija jutranje igre gruče Šišanskih osnovnošolcev čakajočih na avtobusni postaji.  Nižje spodaj ob vodi sem izlet nadaljeval z mojo zvesto malo Witchy in štirisedem Iqjem s katerima sem se družil približno uro in pol, večino časa mejno glisiral in vmes uspel celo nekajkrat za silo povijugati. Za piko na ‘i’ sem nazaj grede v Kopru pobral še poljskega avtoštoparja, ga nekako stlačil v docela nabasan avto in dostavil v sam center Ljubljane.

4 Comments leave one →
  1. dean permalink
    04/10/2013 12:58

    Zdravo.
    Ej Borut si mislil, da si se zafrknil morda, glede Ližnjana zato ker je postaja kazala ful vetra??? ( na Kamenjeku mislim)
    Jaz sem jo letos poleti velikokrat čekiral ( v 50 dneh kolikor sem bil dol) in ja, saj za NE sem ugotovil, da kaže veliko preveč! Ko sem uletu v Ližnjan (30 min po čekeranju postaje) ni bilo niti ne 15 knot ( niti ne za 6.7) postaja je pa kazala 15m/s. Posledica tega je so mi lokalci rekli ker je ta postaja na najvišji točki Kamenjaka in tam potegne bistveno bolj močno. Saj za poletne burje je bilo tako.
    LP.

    • 07/10/2013 07:09

      Se strinjam. Ko sem se vrnil domov, sem primerjal podatke s postaje z dejanskim stanjem in prišel do ugotovitve, da je v Ližnjanu po občutku pihalo približno 70% tam izmerjene jakosti.

  2. 09/10/2013 04:55

    Bok Dean.
    Po ljeti kad pušu više burini nego bura u Premanturi je uvjek(ili skoro uvjek) puno više nego u ližnjanu. Puno puta se dogodilo da u Ližnjanu nema uopće za jedriti a da u Premanturi se vozi i petice na puno.
    Boris

  3. dean permalink
    11/10/2013 16:26

    Zdravo.

    Evo i ja sem to tada primetio onda sam uhvatio kad nikad nije bilo u Ližnjanu ništa 3 do 5 dana surfanja sa 5.8 i 6.7 u Pomeru. Isto so mi kasnije tamo rekli dečki iz škole, da je još malo jače u Stupicama. Evo celi život učimo!! ha ha Bok.

Leave a Reply

