Skip to content

Savudrija, 17.9.

18/09/2013

Sprva niti nisem nameraval iti na morje saj me burje, ki se pojavijo, ko južni veter naredi počasen 270 stopinjski obrat v smeri urinega kazalca nikoli niso navdušile. Temu navkljub me je na pot, poleg malo boljše jutranje napovedi, poslalo predvsem v štirih tednih že prav boleče nagrmadeno morjetožje. Čas prihoda sem izbral, ko naj bi dež prenehal in se smer vetra ustalila. Ta se je potem izkazal kot zadet v sam center.

2013_09_17_savudrija_2

Vendar s povsem drugačnega vidika. Pripeljal sem se sicer že v s soncem obsijano Savudrijo, ko se je ozračje začelo segrevati, a je veter obenem obratnosorazmerno začel popuščati in mi ravno pravočasno poslal prijateljski namig, da me čaka le še nemikavno refulno drgnjenje, pospremljeno s kasnejšim plavanjem, kar je bilo daleč od tistega po kar sem utopično upajoč prišel. Neposredne surfarije tako nisem bil deležen, sem pa prepotrebni surfaški fiks vseeno dobil v obliki nostalgičnega čveka z družbo s katero sem preživljal mivkaste dopustniške dni.

2013_09_17_savudrija_1

Človek se ob pogledu na pričujoče jadro nehote vpraša: ‘Le katera izmed nam sosednjih držav je najuspešneje lobirala pri izbiri barv?’

No comments yet

Leave a Reply

