Skip to content

Prasonisi 2013, 2. del

03/09/2013

Neizmerno srečen, ker sem jo odnesel z le eno samo nenačrtovano nočitvijo v prelepi grški prestolnici, sem se ponoči vkrcal na, po potovalnem načrtu, načrtovani trajekt na katerem sem bil povrhu končno deležen že skorajda pozabljene dobrobiti iznadglave padajoče tekoče tople vode. Prazničnemu vikendu primerno je imel trajekt seveda zamudo. Ta se je potem z vsakokratnim priplutjem v pristan pristanišč postajnih otokov le še stopnjevala. Na Prasonisi sem tako prispel naslednji dan ob petih popoldan – po slabih štirih dneh potovanja. Za vse, ki se čudite količini porabljenega časa in ob tem zmigujete z glavo; z nekaj tveganja bi sicer pot lahko teoretično trajala približno dva dni in pol, vendar sem se ob misli na šest tednov dopustovanja brez pomislekov odločil za manj tvegano možnost. Famozni zadnji desni ovinkelj na poti proti končnemu kraju mojega letnega romanja je razodel neomejeno namestitveno območje, kakršnega smo bili navajeni iz preteklih let.

praso_2013_stolp

Situacija se je že začela nagibati proti normalizaciji, nakar so se dnevi in večeri začeli priskutno ponavljati z nekakšno, za Rodos, povsem nenavadno hladnostjo. Dobesedno. Navkljub kar se da takoj za poletnim sončnim obratom navpično padajočim sončnim žarkom na tej pasovni širini, je bilo čez dan zaradi hladnega severnega vetra neprijetno hladno. Da ne omenjam, da sem se se ob večernih odmerkih Mythosa oziroma retsine pri Kalimerotu ves čas skrival za hladilniki, čakal na vse preveč redek vklop njih kompresorjev in s tem odrešilni obtalni toplotni izpuh, ki je vsaj za (pre)kratek čas pogrel moja gola stopala. Eh, jebeš štumfe, konec junija je in jazst sem zopet na Rodosu.

Za vmesni čas do tretje objave sledi še nekaj slikovnih zamaškov.

praso_2013_low_wind_waves

Veliko lepih valov in veliko premalo vetra. Razen za velike napihljivce.

praso_2013_jutro_kamperji

V vrsto zbor!

praso_2013_lokalci

Lokalci znajo jahat.

praso_2013_ladja

Lokalci znajo tudi parkirat.

praso_2013_muca

Lokalci utegnejo občasno obiskat celo samo Kraljevo počivališče.

praso_2013_king

2 Comments leave one →
  1. Marjan permalink
    03/09/2013 21:24

    Živjo Borut, praviš, da je bilo premalo vetra? Mi smo bili letos prvič v severnem delu Turčije in smo prvič v karieri drajsanja imeli 100% veter – vozili smo vse od 3.7 do 7.3, večinoma 5.0. Bili smo od 1-18. julija.
    Kako je pa s preganjanjem kamperjev na Prasotu? Že nekaj časa planiramo ponovno na Rodos, tokrat s kamperjem, verjetno preko Turčije …

    Sicer mi tvoji prispevki polepšajo ponavadi sivo pisarniško vzdušje🙂

    LP

    • 04/09/2013 09:08

      Tisto ‘premalo vetra’ se nanaša zgolj na opis zgornje fotografije posnete na dan, ko preko dneva res da ni bilo dovolj močno se je pa zato okrepilo zvečer. Vetra je bilo letos dovolj. Kamperjev pa tudi nihče ne preganja in ne pomnim, da bi kadarkoli jih – vsaj tistih, ki so parkirani na mivki.

Leave a Reply

