Skip to content

Savudrija in Ližnjan, 14.8. in 15.8.

17/08/2013

V dnevih blizu Marijinega vnebovzetja se kot protiukrep zna zgoditi hladne fronte znebaspust. Po nekaj pozabljenih letih se je to zopet zgodilo letos. Pred odhodom sem se spogledoval tudi z Lignanom vendar sta tako napoved kot aktualni podatki prikazovali preveč severno smer zato sem se odpeljal v Savudrijo, kjer so sunki dopoldan dosegli tudi 18m/s. Slika ob prihodu je bila daleč od tega: prešibak veter in z oblaki zabito deževno nebo. Po prenehanju dežja se je izza oblakov pojavilo sonce in s sabo prineslo prvi odmerek močnejšega vetra, ki pa je trajal dokler se sonce nedolgo zatem ni ponovno skrilo ter mi, v zabavo na pomolu zbranemu občinstvu, namenilo zajeten kos plavanja. Drugi odmerek močnejšega vetra se je zgodil zvečer. Na žalost je s sabo po morju prinesel tudi obilo morske trave, ki se je nadvse uspešno vedno znova oklenila mojih treh smernikov. Do onemoglosti zafrustriran sem se ob prvem znaku popuščanja vetra z olajšanjem odpravil na obalo.

savudrija_2013_08_14_1

Večerna Savudrija.

savudrija_2013_08_14_2

Naslednji dan se mi, kolebajočem med savudrijsko travo in ližnjansko gnečo, kar nekako ni mudilo nikamor. Z bratom sva si vzela dovolj časa za zajtrk, selitev moje robe v njegov avto in napolnitev hladilne torbe s svežimi pločevinkami mrzlih piv. V Ližnjan sva prispela ravno, ko je veter začel popuščati. S 4’7 sem odplul dve špuri in parkiral opremo pod drevesi. Po krajšem posedanju sem si sprva v imenu testnega oddelka bloga sposodil Matejevega IQ-ja in pripadajočo desko, kasneje pa še bratov freeride komplet, ki se je kljub spoštljivi starosti izkazal za povsem spodobnega in še zdaleč ne s časom povoženega. Pravzaprav mi je malo kvazi slalomskega drgnjenja z jadrom s camberji prav presenetljivo dobro delo – vuuuš v jibe in po premetu jadra glasen ‘pop’! Juhej!

Ja, majn frojnd, ja! Tif in inern bin ih ajn zer glukliher frirajder!

liznjan_2013_08_15_2

Nostalgično starošolsko jadranje na deski s približno 15 let (zgoraj) ter 30 let in več (spodaj) staro opremo. 

liznjan_2013_08_15_1a

2 Comments leave one →
  1. Rajko permalink
    18/08/2013 11:44

    Sreda, 14ega ,Lignano; od 09ih zjutraj do dveh popoldne dež, grmenje in nič vetra. Spakiral v Mj in naredil črtico s 4,2 :)) lp IchA

  2. Matej permalink
    06/09/2013 12:26

    Borut, naj ti malo onečastim blog. Jadro je začelo vleči kot Tomo Vinković. razlog je bil v premehkem jamborju. Ker je bil špic premehek se spodnji del ni ukrivil in letvica ni odstopila. pa še čigumast je bil zato. Zdej mam Maui sails SRS 100, zdeva špila dosti bolje. žal pa ga lahko drajsam v tebi neznani Preluki.
    Do prvega juga/burje…zgolj l.p. Matej

Leave a Reply

