Skip to content

Prasonisi 2013, 1. del

13/08/2013

Letošnje popotovanje na priljubljeno poletno počitniško pribežališče se ni moglo bolj razlikovati od prejšnjeletnih. Prva sprememba je bila že sprememba odhodnega pristanišča in ladijskega prevoznika – namesto z Anekom iz Benetk sem letos izplul z Minoan iz Trsta. Potovanja z ladjo sem se lahko veselil tudi zaradi tega, ker se bom po slabem tednu dni lahko končno oprhal s toplo vodo. Kako? Ja, Ljubljanska Toplarna je, nam Moščanom, zaradi remonta predzadnji junijski teden zaprla toplovodno pipico. Prhanje s hladno vodo z obilo zajete sape še nekako preživim, z mrzlo se pa enako dejanje spremeni v boleče mazohistično trpljenje. Po podrobnem raziskovanju obeh ladij s katerima sem plul sem prišel do ugotovitve, da na ladjah za goste s palubno karto tuš bodisi ne obstaja, bodisi obstaja, vendar se skriva za nikoli odklenjenimi vrati. Pri Aneku takih težav ni bilo.

Pustimo ob strani dvodnevno umivanje v umivalniku. Prava pustolovščina se je začela po prvih dvajsetih prevoženih kilometrih na grški zemlji. Prvi znak le te se je pokazal v obliki v rumenem trikotniku klicajočega klicaja, ki je z nenadnim prižigom in spremljajočim obvestilom ‘Low Battery’ nemudoma prevzel vso mojo pozornost. Med vožnjo proti kraju, kjer sem nameraval preživeti noč in večino naslednjega dne do izplutja ladje, ki bi me pripeljala na Rodos, sem nekje, na docela neobljudenem območju, zgrešil odcep, obrnil in se vrnil. Polno zavedanje o težavnosti položaja v katerem sem se znašel se je zgodilo, ko mi je na klančini v križišču ob speljevanju ugasnil motor. Po dveh neuspešnih poskusih vžiga s ključem sem brezbrižno prestavil v vzvratno prestavo, se v rikverc spustil po klancu navzdol in ga uspešno vžgal.  Potovalni načrt je tako s crknjenim alternatorjem ubral nepredvideno pot, ki me je odpeljala naravnost v Pirej.

praso_2013_pirej_luna

V Pireju so mi družbo delali ščip in štirinožni lokalci.

praso_2013_pirej_kuzki

Po prespani noči sem zgodaj zjutraj aktiviral pomoč iz domače grude – še ne docela prebujenega prijatelja Srečka, ki mi je po guglanju skozi abecedne ovire grške pisave uspel najti avtovleko, za kar se mu še enkrat iz vsega srca brezmejno zahvaljujem.

praso_2013_pirej_avtovleka

Ta me je dostavila na uradni Volvo servis kjer so mi navkljub, zaradi praznika, dela prostemu dnevu še isti dan popravili avto. Namesto načrtovanega prenašanja grške celinske vročine v Korintskem zalivu sem tako čakalni dan preživel v klimatiziranem pisarniškem delu servisa skupaj z Daenerys in ostalimi junaki Martinovega Plesa z zmaji.

No comments yet

Leave a Reply

