Skip to content

Umag, 12.4.

15/04/2013

Sprva sem se nameraval ravnati po napovedi in se pripeljati v Umag okoli poldneva vendar so me meritve Piranske boje delale rahlo živčnega zato sem odrinil že dve uri prej. Razmere v Umagu, glede na prebrano, niso bile materializirane. V pričakovanju okrepitve sem vseeno sestavil 5’7.

2013_04_12_umag_1

Med opazovanjem morja z daljnogledom sem nepričakovano zagledal nekaj temnega, ki je občasno pokukalo na površje in se premikalo v nasprotni smeri rahlo valujočega morja.

Po nekaj obetavnih močnejših obdobjih sem zlezel še v neopren, s samim vstopom v vodo pa še malo počakal. Sčasoma je le potegnilo dovolj in tudi kakšen val se je dalo prav lepo odpeljati. Veter se je ves čas blago krepil ter celo dosegel jakost primerno za manjšo opremo. Odglisiral sem na obalo in ekspresno sestavil še 4’7. Žal pa je ta jakost trajala le slabe tri špure nakar je popustilo. Preostanek popoldneva je nihalo na meji za večja jadra. Nisem si želel pokvariti pridobljenega prijetnega občutka zato sem raje ostal na suhem kar mi na s soncem obsijani obali niti ni bilo pretežko.

2013_04_12_umag_2

Dragan je floatal in rajdal (zgoraj), Bojč (spodaj) pa brusil robove svoje deščice.

2013_04_12_umag_3

No comments yet

Leave a Reply

