Skip to content

Savudrija, 7.4.

09/04/2013

Mesec dni brez morja na moje splošno počutje ne deluje ravno vzpodbudno. Z nekaj izjemami, kot je bil prvi pomladni dan, katerega prihod sem počastil z vrčkom temnega piva na s soncem obsijanem vrtu mojega ljubega lokala, je minuli mesec počasi mineval v hladnem oblačnem vzdušju, zabeljenim z dežjem in snegom. Napovedana nedeljska burja mi je vsaj malo povrnila upanje na prijetnejše čase. Z iz zimskega spanja prebujenim Kunčijem sva jo na mojo pobudo mahnila v Lignano, kjer pa se razmere niso izkazale po predvidevanjih.

2013_04_07_lignano_1

V Lignanu so najbolj zagnani pluli sem ter tja.

2013_04_07_lignano_2

Glede na slabšo napoved za preostanek dneva sem predlagal premik v Savudrijo. Sam bi sicer verjetno počakal na morebitno izboljšanje vendar nekako nisem želel postati glavni krivec za to, da bi se letošnja Kunčijeva sezona začela z nategom. V Savudriji so od mojega zadnjega obiska le uspeli zaključiti s kanalizacijskimi opravili. Z manjšimi spremembami, kot so npr. betonske stopnice za lažje povzpetje na valobran, je zopet vse po starem. Na najino presenečenje sta bili na parkirišču parkirani le dve vozili z znamenji transporta surferske robe, kar se je potrdilo tudi na vodi ob pogledu na nič več kot – dve jadri.

2013_04_07_savudrija_1

Na hitro sva sestavila 4’2 in 5’0 ter v tipičnih Savudrijskih pogojih z veliko žlico pohrustala slastni obrok prve spomladanske sončne burje.

2013_04_07_savudrija_2

Kunči med razkazovanjem šarmantno vijoličnega dna svoje deske (zgoraj) in avtor bloga med lovljenjem izmikajočega se morskega grička (spodaj).

2013_04_07_savudrija_3.jpg

Na poti domov sva izvedela, da je močnejši veter potegnil tudi v Lignanu. Nič hudega za to.

No comments yet

Leave a Reply

