Skip to content

Lignano, 2.3.

03/03/2013

Ko sem zapeljal na pot in prižgal avtoradio, me je pozdravila Olivija in mi zapela Kadar sva sama. Najbrž mi je hotela posredno povedati, naj se ne nadejam preveč morebitne naključne družbe. Njeno namigovanje se je potem tudi uresničilo; v Pineti ni bilo nikogar. Zaradi nekakšnih, meni nevidnih in neopaznih del, je bil s platoja in bližnjega vstopnega mesta onemogočen dostop do plaže. Na srečo sem na prvem zgornjem vhodu naletel na odklenjena vrata. Potem, ko sem sestavil in se preoblekel se je veter začel krepiti. S 4’7 sem počasi preplul pene, zaglisiral, nakar je šlo samo še na bolje. Ob ravno prav močnem vetru za moje jadro so se kmalu pričeli valiti tudi valovi, ki so se zaradi oseke lomili že na zunanjih peščenih plitivinah. In naneslo je, da so to počeli samo zame in nikogar drugega. Pa tako lepo bi si bilo deliti takšno dopoldne še s kom. S komerkoli. Najbrž bi se razveselil tudi kakšnega kajterja. Po slabi uri in pol se je veter umiril in me odpremil na obalo dva odseka nižje od koder sem startal. Morda me je s pešačenjem po plaži navzgor poskušal spraviti nazaj v resničnost. Ni mu uspelo. Se zgodi, kadar sva sama.

2013_03_02_lignano

2 Comments leave one →
  1. dean schmautz permalink
    12/03/2013 17:00

    Ojla Borut ej samo eno vprašanje. Si tu v Lignano Sabbiadoro ti kdaj srfal tudi na S ali SE pač na južni veter. In če si kaki so pač takrat bili izgledali pogoji za furanje?

    hvala.

    lp dean

    • 15/03/2013 15:00

      V Lignanu nikoli, vedno le na burjo. Mora biti res močno, da pride do sem gor. Smo pa enkrat pred leti celu uspeli ujeti enega v Caorlah (mestece južneje ob obali) in je bilo kar fajn.

Leave a Reply

