Skip to content

Ližnjan, 14.11.

14/11/2012

Prva misel ob ogledu torkove jutranje napovedi je bila Lignano. Če pa že ne bo dovolj močno v Lignanu, se bom potem zadovoljil tudi s Savudrijo. Na koncu nobena izmed možnosti ni bila dovolj prepričljiva. Analiza večernih podatkov z merilnih postaj nama je z Draganom zasejala dvom v gotovost napovedi zato sva se po črti najmanjšega tveganja odpeljala na jug v Ližnjan.

Ob prihodu sem se počutil kar malo izgubljeno saj nisem takoj našel mesta kjer običajno parkiram avto. Po podrobnem ogledu sem prišel do spoznanja, da se je nek nadebudnež igral gozdarja in odžagal meni tako ljubo prečno ležeče drevo. Da, prav tisto na katerem smo sušili obleke ter ostalo kramo in potem bentili nad drevesno smolo, ki so se je tu in tam navlekle sušeče se stvari. Ko sedaj to pišem, mi je šinilo v glavo, da nisem opazil niti drevesca, ki je stalo tam blizu. Le komu je bilo vse to v napoto? Moj običajni ližnjanski prostorček mi je deloval kar žalostno opustel. Tu je iz leta v leto manj drevja. S takimi posegi se je izgubil velik del tiste pristne očarljivosti, ki smo je bili deležni, ko smo se pred več kot ducat leti prvič zatekli semkaj.

Neodvisno od prej napisanega smo prisotni doživeli lep, topel, s soncem obsijan jesenski dan, obdarjen z udobnim trisedem vetrom in občasno tudi s primerno valujočim morjem. Sicer nič posebnega, sedlo pa je vseeno.

Vesna se je zopet neumorno metala v air jibe. Punca si nedvomno zasluži najvišje možno priznanje za vztrajnost.

No comments yet

Leave a Reply

