Skip to content

Kamenjak, 31.10.

01/11/2012

Nekaj globoko znotraj mi je namigovalo, da ne bi bilo neumno odpraviti se malo prej in priti na spot že dopoldan kar se je izkazalo kot povsem dobra odločitev saj se je morje ob našem prihodu ob desetih in četrt že prav lepo penilo. Brez večjega oklevanja sem se s 4’2 odpravil na praktično še neobljudeno vodo kar seveda ni dolgo trajalo. V enem izmed bottom turnov se je pet metrov pred mano nenadoma razmontiral avstrijski skakalec na leve uzde.  Uspelo mi je edinole nagonsko pritisniti na kontro (tako smo včasih rekli zadnji zavori na pred leti priljubljenih poni kolesih), se vznak vržti v vodo in pustiti deski svojo pot. Na srečo sva jo oba, skupaj z najinima opremama, odnesla brez poškodb.

V nadaljevanju seanse sem vztrajno nadaljeval z lovljenjem izmikajočih se mi valov. Omembe nevredno klavrno početje. Če pa sem že uspel ujeti kakešnega primernega, sem potem zašuštral v bottom turnu ali pa povsem časovno zgrešenem top turnu. Ko se je nato po dobrih dveh urah veter okrepil in je morje postalo še dodatno razbito, sem se z občutnim olajšanjem odpravil ven. Vsak surfaški dan le ne mora biti ultra mega nadsuper za prste obliznit.

Kotiček za lokalne legende našega športa: neuničljivi Boris.

No comments yet

Leave a Reply

