Skip to content

Lignano, 28.10.

28/10/2012

Kunči je začetek najinega izleta pospremil z zanimivo primerjavo; nekateri nas postrani gledajo in se nam čudijo, ko se v takem skrajno neprijaznem vremenu odpravljamo na morje surfat – po ljubljanskih ulicah tekajoči okepani maratonci pa naj bi bili nekaj povsem normalnega?

Plužimo in posipamo tudi za zasebne uporabnike.

V Lignanu je bilo mrzlo in prav zoprno vetrovno (prav zoprno = žgalo je kot za stavo). No, vsaj scalo ni. A ne dolgo. V trenutku, ko sem se odločil sestavit jadro je začelo. Namesto v avto po opremo sem se šel tja raje skrit pred dežjem. Potem je scalo in scalo in nikakor ni hotelo nehati. Mizerno razpoložen sem se prisiljeno odpravil narest nekaj fotografij. Pogled na vodo mi je sčasoma povrnil dovolj volje kar je na koncu pripeljalo do tega, da sem ob prenehanju dežja le sestavil 3’7 in se šel zmočit. Nagrajen sem bil z dobro uro surfarije v meni na kožo pisanih pogojih. Seanso sem zaključil po ujetju popolnoma gladkega meter in pol velikega vala na katerem sem se v bottom turn veselo vriskajoč podal kar štirikrat. Mama, jaz bi še!

Ljudi je bolj ali manj prostovoljno izstreljevalo v višave.

2 Comments leave one →
  1. dean schmautz permalink
    05/11/2012 13:22

    Zdravo Borut

    Tudi jaz sem bil ta dan 28. tu doli ja 4.2 zjutraj in pol 3.7. Videl nov spot, res ja da je plaža lepa doooolga peščena, kar mi je za začetek zelo všeč, proti tolčenju opreme po kakem kamnu. Glede da še nisem wave rajder sem za začetek bolj malo fural 1-2h mal matranja za not. ha ha
    Glede na to, da se nismo videli škoda po dolgem cajtu – recimo kje pa ti hodiš na tej obali notri v vodo. Sprašujem tako iz ferbca predvsem zaradi tiste dolge enosmerne ulice in čim lažjega dostopa do parkerplaca in hitrega vstopa v vodo.
    Kako kaj je pa tu potem recimo po 1.5. pa čez poletje, če je kaka dobra burja se, da kje enostavno parkirat in iti not brez, da te kopalci grdo gledajo?

    hvala v naprej,

    dean schmautz
    041 723 800

    • 06/11/2012 07:21

      Običajno se parkira in gre v vodo v Pineti. To je tam kjer je krožišče in košarkaško igrišče. V času turistične sezone se tam ne sme vozit. Takrat se prestavimo kak kilometer in pol nižje v Riviero kjer parkiramo ob cesti pod visokimi drevesi. Opremo moraš čez travnik odnest na plažo. Ko smo bili prvič tam je Bolečina izjavil, da ga ambient malce spominja na Kanaho🙂 Tam s plovci označijo koridor za vstop in izstop iz vode.

Leave a Reply

