Skip to content

Savudrija, 13.9.

13/09/2012

Ko so mi včeraj tik pred koncem delovnega dne nepričakovano obesili obvezen popoldanski sestanek s samim direktorjem, sem današnjo surfarijo že odpisal. Na srečo je trajal ravno prav, da sem uspel še pravočasno ujeti Sašota. Ker čas po tretji uri popoldan ne spada ravno med primernejše za hitri pobeg iz Ljubljane sva prispela na savudrijsko parkirišče šele četrt čez peto a nič zato. Časa je bilo še vedno več kot dovolj za večerno seanso.

S 3’7 in skorajda popolnoma rehabilitirano desko (mukotrpnega zdravljenja so se lotili zdravniki in plastični kirurgi pri Flikka boards in delo opravili odlično za kar se jim iz vsega srca še enkrat zahvaljujem / do popolnosti ji sedaj manjka le še novi smernik) sem se odpravil na soočenje s postravmatskim tramontana sindromom. Sprva sem sicer vlekel kratko a sčasoma se je tehtnica počasi le začela nagibati na mojo stran. Po vsej verjetnosti ga bom uspešno premagal. V primerjavi z običajnimi savudrijskimi pogoji se mi je veter zdel refulast, valovi pa dokaj neurejeni kar lahko delno pripišemo tudi moji lesenosti in zakrknjenosti – nekateri so namreč  Savudrijo zapustili nadvse zadovoljni.

One Comment leave one →
  1. Boštjan permalink
    15/09/2012 08:21

    Dobro si se spravil s Savudrijo…😉
    Najbolj sem se zasmejel ob novi šali, ko Borut pride zrigat v Savudrijo…
    “Ti, Borut, tamle sem pustil avto,a bo v redu parkiran…?”
    Ha ha…🙂

    Keep it rockin’, man!

Leave a Reply

