Skip to content

Prasonisi 2012, prvi del

07/08/2012

Predpriprave na letošnji dopust so bile stresne kot že dolgo ne. Pet dni pred odhodom še vedno nisem vedel kam se bom odpravil. Z Rodosa sem prejel nevzpodbudno novico o izvrševanju prepovedi kampiranja na divje v buš coni. To je pomenilo, da bi se moral letos stacionirati na mivkastem delu kar mi ni dišalo najbolj. Dodatno so to območje omejili še s provizorično ograjo sestavljeno iz v mivko zabitih z vrvjo povezanih kolov.

Sprosti se prijatelj moj, saj greš vendar na počitnice.

Pojavila se je nova vrsta znaka za vnete zbiratelje takšne šare.

Po dolgem času neproduktivnega travmiranja, razmišljanja in preračunavanja stroškov obiska alternativnih lokacij (Kikladi, Fuerteventura, Portugalska) je nazadnje tehtnico na Rodoško stran prevesila odločitev Grkov, da se še ne nameravajo ločiti od Evropske unije. Potovanje se je začelo s prometno nezgodo in kolono pred Ravbarkomando. Prva misel ob tem je bila ali mi bo uspelo ujeti trajekt v Benetkah. Na srečo sem se odpeljal mimo dokaj hitro brez daljšega čakanja. Povrhu je imel tudi trajekt dveurno zamudo. Le ta se je potem izkazala kot ravno pravšnja saj smo si zaradi nje lahko v celoti pogledali nogometno tekmo med Italijo in Anglijo. Ladja je namreč priplula v Patrino pristanišče ravno, ko se je končalo izvajanje enajstmetrovk. Preostali del potovanja je minil mirno in brez presenečenj. Celo tradicionalne stavke, ki me je zadnja leta pričakala ob prihodu v Pirej letos ni bilo. Pa ravno sem se navadil nanjo.

Na Prasonisiju me je pričakal široko odprt kanal med zalivoma. Nič PVC vrečk, morske trave in ostale plavajoče svinjarije torej. Ta širina je imela še eno dobro plat: naše igrišče je bilo večje kot običajno kar je pomenilo tudi več prostora za nadebudne uporabnike. Negativna stran pa je bila drugačna razporeditev peščenih plitvin in s tem običajnih območij kjer se lomi val. Letos so bili, ko so bili, predvsem onshore pogoji, se pravi zoprni in težki za frontside jahanje. Kljub temu mi je uspelo ujeti nekaj večjih cross-on valov v severnem delu zaliva, ko se je magično poklopilo vse: veter, val in še moja izvedba.

Attention! Strong currents… and suicidal kiters! Danger for swimmers!

Dober kajter postaneš, če se tega lotiš leto ali dve zatem, ko si zlezel iz plenic. Večina je to žal preskočila in rezultati so vidni…

Dober jadralec na deski postaneš, če se tega lotiš leto ali dve zatem, ko si zlezel iz plenic. Še boljši pa, če te že v samem štartu namesto fotra v roke vzame privlačna inštruktorica.

Po petnajstih letih prošenj lastnikov lokalnih tavern se je končno nekaj premaknilo glede postavitve javnega stranišča. Na betonsko ploščad so postavili lično leseno hišico. Predvidevam, da bo pričelo z obratovanjem septembra 2014.

No comments yet

Leave a Reply

