Skip to content

Umag, 2. in 3.6.

04/06/2012

Po dveh zaporednih vikendih preživetih doma so se mojemu umirjenemu mentalnem stanju začeli odštevati dnevi. Napovedani jugo je prišel kot naročen za spremembo in udejanitev pobega iz Ljubljane. Neprijazni napovedi za navadne, morja željne smrtnike gre zahvala za znosen promet na mejnih prehodih. V soboto popoldan sem za ogrevanje s popuščenim 5’7 ujel eno uro dovolj močnega jugozahodnika.

Z enako natrimanim jadrom sem nadaljeval v nedeljo dopoldan. Južni veter je zdržal dve uri in pol nakar si je vzel odmor. Najbrž za pivo. Takisto sem storil tudi sam. Okrepljen se je nato za slabo uro vrnil v zgodnjem popoldnevu in razveselil še ostale potrpežljivo čakajoče. Čeprav omembe vrednih valov ni bilo na spregled je bilo tudi drgnjenje v kratkih hlačah in majici zadovoljivo. Če le ne bi doma pozabil sončne kreme. Med vožnjo domov sem namreč prišel do spoznanja, da mi je kljub delno oblačnemu vremenu fris pobarvalo v živahno rdečo. Bom imel vsaj nekaj časa mir pred tistimi, ki me sprašujejo zakaj izgledam tako bledo.

Dragi ljubitelji jadranja na deski, uporabljajte zaščito, pred soncem, tudi v primeru, ko se skriva za oblaki: If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

No comments yet

Leave a Reply

