Skip to content

Da Big Giant Head darilna igra

23/05/2012

Pred leti so na Gaastrini strani imeli nagradno igro v kateri so dobitniku najbolj zanimive slike meseca poslali kup nalepk, obesek za ključe in čeden klobuk. Nekega oktobrskega jutra leta 2002 sem uspel v Umagu pred nalivom odpeljati krajšo seanso dokumentirano z ducatom bolj ali manj stresenih Pinotovih fotografij. Izbral sem eno, jim jo poslal in, glej ga zlomka, bil izbran kot dobitnik nagradnega paketa. Najbolj sem se seveda razveselil klobuka. To veselje je žal trajalo le približno 7 sekund in pol oz. toliko časa dokler si ga nisem poveznil na čutaro. Pogledal sem bolje in poleg očitnega samohvalisavega ONE SIZE FITS ALL všitka opazil še drugega, sramežljivo skrivajočega se, z napisano velikostjo. Šment. Kakorkoli že, pričujoči žalostni štoriji o prevelikem klobuku se obeta srečen konec. Klobuk se je namreč po desetih letih čakanja odločil vzeti stvari v svoje krajce in se namenil oditi k tistemu, kateremu se bo najelegantneje usedel na glavo.

Kaj vam je storiti? Pravzaprav nič! Vzemite v roke šiviljski meter, izmerite si obseg betice v centimetrih in če je v merah med 59cm in 60cm obstaja zelo velika verjetnost, da bo klobuk postal del vas.

V primeru, da si ga resnično želite mi to obelodanite  v komentarju te objave.

Naj vam ne bo nerodno.

Za klobukofotomodelstvo sem uspel z obilo truda in sladkih besed prepričati kar mojo pisarniško kolegico.

One Comment leave one →
  1. Grega permalink
    23/05/2012 19:53

    Dragi prijatelj, res si simpatično tole napisal, ampak nimam srca sodelovati, kajti namreč že imam grški kalimero kavbojski klobuk, kateri mi elegantno sede na mojo “one size fits all bučo”, predvsem pa mi ga je podaril avtor omenjenega prispevka…..klobuk pridno čuvam!!

Leave a Reply

