Skip to content

Sottomarina, 13.5.

14/05/2012

Nedeljski prehod hladne fronte se je najavil že teden pred prihodom. Obetalo se je kar močno. Kot ena izmed možnosti z minimalno verjetnostjo natega se je tokrat ponudil tudi obisk Sottomarine. Vsaj take vrste natega, ki bi pomenil, da bi ostali na obali zaradi pomanjkanja vetra. Drugi skrajni konec nategpalice pa je ta, da bi ostali na suhem, ker bi pihalo preveč. Slednji razplet niti ne bi bil tako neverjeten na kar je nakazovalo že razpenjeno morje v beneški laguni. Na samem spotu se je povrhu izkazalo še, da je že sam sprehod z opremo do obale svojevrsten podvig.

Zanimivo, kako se pri tej količini jader s težavo najdeta dve enaki.

Nekaj časa smo preživeli v zavetrju osamelega stolpa obalne opazovalnice, ki se je začuda uspešno upiral vsem brutalnim naletom burje. Na parkirišče sem se vrnil rahlo premražen, prežet  z dvomi o tem ali naj se sploh spravim v vodo. Ostali so se sčasoma lotili sestavljanja njihove najmanjše opreme. Ideja o preživetju preostanka dneva na parkirišču se mi je zdela vedno manj mamljiva. Najprej sem pripravil desko, se pri tem delno ogrel, po sestavi jadra pa sem obratoval že s polno delovno temperaturo.

Na obali sem pred odhodom v boj v upanju za več nadzora povsem do konca zategnil 3’7. Izkazalo se je, da je sicer še vedno zelo močno in sunkovito vendar povsem vozno. Stanje morja bi z eno besedo opisal kot kaotično. Veliki valovi (zunaj tudi do treh metrov in višji), lomeči vsepovsod, rampa za rampo za rampo. V izogib nezaželenemu pranju sploh ni bilo nespametno bežati pred valečimi se penastimi gorami. V bistvu sem večino seanse vozil previdno in se šele v zadnji tretjini, ko se je veter pričel umirjati, pričel spuščati v frontside. Teh spustov se sicer ni nabralo veliko, nekaj pa se jih vseeno je.

Kajter kajt, kapucar kajterja, dečva kapucarja, pod goro, pod to goro zeleno.

Recycle Bin?

2 Comments leave one →
  1. Andrej Trsan permalink
    15/05/2012 21:02

    Živijo!

    Na drugi fotki sm jest v zraku….
    A je kkšne varianta, da jo dobim v originalu, oz. če ma kdo še kkšno mojo fotko, da mi jo pošlje! Hvala!

  2. 15/05/2012 23:29

    Žal sem v tistem trenutku fotkal panoramo. Na blogu sem objavil izrez. Sori. Sranje, preveč nas je in premalo se videvamo! Preveri pošto.

Leave a Reply

