Skip to content

Umag, 22.4.

23/04/2012

‘Težko napovedat. Lahko da bo, lahko da ne bo, lahko da bo kaj dopoldan, lahko da bo kaj popoldan… Je za biti na spotu in čakati…’ sem zjutraj napisal Kunčiju v SMS sporočilu.
In je bilo. Tako dopoldan kot popoldan. Tako blagoslovljeni z dežnimi kapljami kot obsijani s soncem. Tako za drgnjenje kot jahanje valov. Tako s 5’7 kot 5’0. V vodo sem se odpravil vsega skupaj širikrat. Sprva sem kolebal katero jadro naj sestavim nakar sem raje kar upošteval staro dobro reklo: ‘Ko si v dvomih, sestavi večje!’

Veter je trajal dokler se ciklonček na svoji poti ni premaknil dalje na severozahod. Padec vetra je zunaj ujel nekaj nepripravljenih. Najkrajšo so potegnili kajterji med katerimi so nekateri obtičali nezavidljivo daleč stran. Kmalu je stekla reševalna akcija z DSVjkami* v glavni vlogi (*deska za stoječe veslanje). Opazovanje reševanja je postreglo z nenadno doživetim Kunčijevim razodetjem ob katerem je izstrelil: ‘Aha! Zdaj mi je jasno, zakaj kajterji s sabo vozijo SUPe.’

Galebi v ozadju –  za lase privlečen razlog za objavo samega sebe med drgnjenjem😉

Po počitku se je veter pričel krepiti. Odpeljal sem še tri seanse: prvo ponovno s 5’7, drugo bolj za hec kot za res s Sašotovo poletno desko in zadnjo za potrditev nepričakovano uživantsko izkoriščenega dne še s 5’0. Namig o morebitnem zaključku dneva je prispel v trenutku, ko sem telebnil v vodo v neposredni bližini svetilnika. Kajpak na privetrni strani. Po pol minute besnega zamahovanja v borbi s tokom me je srečno odplaknilo mimo in mi ob tem nakazalo, da je bilo neumnosti za ta dan dovolj in naj se raje že enkrat spokam ven.

Sašo si je pri lastnih otrocih izprosil AHDjevo Summer Board desko in potem neizmerno užival.

One Comment leave one →
  1. 23/04/2012 17:50

    Razlog zakaj imajo kajtarji DSVjke… top!🙂

Leave a Reply

