Skip to content

Savudrija, 14.4.

15/04/2012

Obetalo se je oblačno vreme z vetrom za večja jadra. Jutranji zagon je napovedoval močnejši veter na jugu Istre. Odločitev sem prepustil Kunčiju, ki je potem celotno pot preverjal podatke s piranske boje. Zadnji podatek pred odločilnim odcepom je pravil 9m/s s sunki 12m/s. Strinjala sva se, da bova poskusila kar z obiskom bližje Savudrije. Veter je med sestavljanjem nihal zato sem pripravil tako 5’0 kot 5’7. S slednjim sem se nato tudi odpravil v vodo. Kmalu zatem se je veter okrepil. Kolebal sem ali naj grem po manjšo opremo vendar je pomanjkanje volje nagnilo tehtnico k lažje izvedljivi izbiri in sem raje do konca nategnil jadro. Po približno eni uri prijetne vožnje v kateri se je tu in tam dalo tako odviti po valu kakor tudi poskočiti me je začelo raztegovati. Odpravil sem se na odmor, pofotografiral in se nato na vodo vrnil z manjšo opremo. Morje je medtem postalo neprijetno razbito kar mi sploh ni bilo povšeči. Povrhu je začelo popuščati zato sem rade volje kar zaključil svoj surfaški dan.

3 Comments leave one →
  1. fran permalink
    16/04/2012 22:44

    super fotki !

  2. fran permalink
    16/04/2012 22:45

    še posebej zgornja

Leave a Reply

