Skip to content

Lignano, 1.4.

03/04/2012

Pridejo časi, ko se ti življenje odvija z naglico, da vmes s težavo najdeš čas za opis zadnjega jadralskega doživetja. Začelo se je že v petek popoldan, ko so na pipo priklopili sveže zvarjeni sodček temnega piva.

Sobota je minila v razmišljanju ali je bilo prejšnji dan zares potrebno tako goreče izkazovati ljubezen do tistega sodčka. Kljub temu, da sem bil v nedeljo zjutraj še vedno psihofizično popolnoma  izžet sem vseeno našel dovolj energije za vožnjo do Lignana.

Medtem, ko sem v onshore pogojih v rokah držal 4’2 in jahal valove po najboljših močeh se mi je zdelo, da moje srce opravlja svoje življensko poslanstvo na povsem neprimernem mestu, približno za ped oddaljenem od tam, kjer bi to v normalnih razmerah moralo početi.

Strašljiv občutek brez primere. Po krajšem sprehodu po obali so se stvari v mojih prsih zadovoljivo umirile. Sposoben sem bil zaužiti še del sončnega zgodnje pomladanskega dopoldneva in se ob tem spraševal čemu se je ob taki napovedi večina surfaških kolegov raje odločila za obisk drugih spotov. Iskreno upam, da so tam dobili tisto kar so želeli.

Do konca dneva se mi je v telo povrnil še preostali del energije zato sem lahko brez skrbi obiskal Orto bar ter preživel fantastičen večer v družbi neverjetno zabavanih Puck Rockerjev The Hanson Brothers, ki so sicer v nekem drugem alternativnem vesolju bolj poznani kot člani legendarnega kultnega benda NoMeansNo.

Desna fotka; Maša Mlakar,
sposojena s strani MMC RTV SLO.

2 Comments leave one →
  1. Benc permalink
    04/04/2012 09:08

    Oh no Borut too much is not enaugh

    • 26/04/2012 08:23

      A ha ha ha!!! Šele danes mi je potegnilo, ko se mi je prikradla v možgane in sem jo prepeval med bicikliranjem v službo. Mater imam dolgo lajtengo. Že nisem brez razloga blond😛

Leave a Reply

