Skip to content

Savudrija, 22.2.

22/02/2012

68 dni je minilo odkar sem nazadnje stopil na desko. To je dolgo. Zelo dolgo. Daljši odmor sem doživel edino v zimsko pomladni sezoni 05/06, ko me je decembra v Lignanu med plavanjem za pripravo na vodni start špiknilo v kolk nakar sem se potem ves krevlast izogibal morja do prvomajske Sardinije. Napoved za naslednji teden je z vetrovnega vidika klavrna zato dileme o tem ali naj grem na morje nisem imel. Imel pa sem drugo in sicer ali bo v Savudriji sploh dovolj močno ali se bom moral odpeljati dalje na Istrin jug. Druga možnost mi danes ni pretirano dišala. Potem, ko sem videl ravno plapolati hrvaško zastavo na njihovem delu mejnega prehoda sem olajšano odvil proti Savudriji. Tam me je pričakala oseka kakršne še nisem videl in veter za 5’0. Bilo je dovolj toplo, da sem se sestavljanja opreme lotil kar v majici s kratkimi rokavi. Po koncu tega opravila je veter popustil zato je bilo na vrsti še sestavljanje večje kombinacije. Z njo sem potem v dveh urah po,  če izvzamem obisk hrvaškega policijskega čolna, popolnoma praznem morju oddrgnil svoje. V tem času sem dvakrat padel v vodo kar po pravici povedano ni bilo prijetno. Morje je mrzlo kot že dolgo ne. Me prav zanima ali se bo do julija segrelo dovolj za tiste, ki se radi mečejo vanj. Ob zaključku seanse sta prišla še dva vetra željna osebka in nadaljevala kjer sem sam prenehal.

No comments yet

Leave a Reply

