Skip to content

Lignano, 29.1.

05/02/2012

Ponovoletno depresivno obdobje se je z vetrovno sušo razvleklo čez cel januar. Ko se je naposled prikazalo upanje o koncu protivetrovnega uroka, me je zahrbtno napadel virus in mi onemogočil prvo surfarijo v letu 2012. Virusu navkljub se enostavno nisem mogel upreti. Posledice surferske abstinence so bile že tako hude, da sem nujno potreboval vsaj delček obmorskih vibracij. Na srečo je to isto potreboval tudi Sašo.

Sašo je potarnal, da se mu pozna, ker že dolgo ni vozil. Na fotografiji se tega ne opazi.

Pridružil sem se mu in izlet izkoristil za preizkušnjo zmogljivosti mojega Nikona D90 v video načinu. Daljnoročne napovedi so nedelji pripisovale edini dan, ko bodo temperature še omogočale znosno surfarijo. Nato so se v posmeh kičastemu januarju začeli drugačni z zelo močno in ledeno burjo zaznamovani časi, ko celo v Benetkah zmrzuje morje.

Možakar se je neutrudno enoročno vrtel okoli svoje osi.

Za zaključek objave sem prihranil video izdelek. Čeprav sem snemal s stativom na zavetrnem mestu so posnetki tresoči. Opazi se tudi stopenjsko spreminjanje osvetlitve. Vseeno se mi je zdelo škoda posnetke zavreči. Tako je nastal dokument o Sašotovem preživetju mrzlega zimskega januarskega dne v tipičnih lignanskih cross-on shore pogojih.

Ogled v HD je možen s klikom na naslov ali Vimeov logotip.

4 Comments leave one →
  1. 05/02/2012 16:59

    Bravo, vidim da je saso onehanderja vrtel

    • 05/02/2012 20:45

      Boš moral še enkrat bolje pogledat. Na drugi fotografiji namreč ni Sašo. Razen, če nisi imel s tem v mislih kaj drugega…

  2. 05/02/2012 18:33

    je blo kr hudo ja🙂
    pa sploh ni blo tok mraz v vodi kokr je zgledal iz kombija😀

  3. Šimen permalink
    06/02/2012 08:07

    Lep tajming, Saško!

Leave a Reply

