Skip to content

Lignano, 23.11.

24/11/2011

Megla, megla, megla. Iz dneva v dan nič drugega kot megla. Kot bi bili sredi februarja. S soncem obsijane pokrajine sem videval samo še na fotografijah. Prišel sem že do tiste stopnje malodušja, ki ji niti delno obetavna napoved ni uspela načeti nastale lupine. Za sprejem dokončne odločitve o odhodu na morje sem moral tako najprej učinkovito zmanipulirati lastni um. Vprašanja in odgovori, potrebna za to so šla nekako takole; Borut! Ja-a…  Kdaj si nazadnje surfal? Se mi zdi, da je že (pre)dolgo tega…  Kdaj bo pa spet pihalo? Samo malo, da pogledam… err, na Windguruju vidim krožeče črne puščice samo na beli podlagi…  Ha. In kako se počutiš ko dan začneš, preživiš in končaš v objemu megle? Le kako naj se človek ob tem počuti…  Na morju bo sončno in vetrovno. Kaj te zadržuje?  V bistvu nič, samo ne da se mi…  Kaaaaj? Da se ti ne da? Spokaj stvari in se odpelji takoj, ko boš v službi uredil vse zadeve. Tako sem ob pol treh parkiral v Lignanu in v upanju na napovedani močnejši veter najprej sestavil 5’0 in se skobacal v neopren. Ker ni nič kazalo, da se bo veter okrepil sem pripravil še 5’7. S popolnoma popuščenim sem ob treh vstopil v vodo. Odplul sem ven in že pričel z nežnim preklinjanjem na rovaš samega sebe, ko mi je končno uspelo izglisirati. Od tu naprej je šlo potem le še na bolje; veter se je počasi in vztrajno krepil in na obalo so se pričeli valiti lepi valovi v višini pasu. V vodi sem vztrajal do sončnega zahoda, idilično doživetega s pogledom skozi okno mojega IQ-ja. Ni kaj, za lepa doživetja se moramo občasno prej pošteno brcniti v rit.

Močan veter na celini še ni zagotovilo, da bo tako tudi v Lignanu.

Kajt tihožitje z aktivnim vložkom.

No comments yet

Leave a Reply

