Skip to content

Savudrija, 12.11.

15/11/2011

Ko sem se zjutraj v Izoli vsedel v avto me je avtomobilski termometer prepričeval, da je zunaj 7°C vendar se mi je zdelo, da se po hitrem bujenju še ni popolnoma prebudil in si je to številko gladko izmislil ne da bi se sploh resno lotil merjenja. V Savudriji je ob devetih še vedno zaspano menil, da je že okroglih deset stopinj. Tu sem mu že delno verjel. Vseeno sem še malo počakal dokler mi telo ni pomežiknilo in mi v potrditev dalo zelene luči za vstop v vodo. Z opremo sem v dveh sprehodih prebrodil visoko plimo do mesta kjer ponavadi vstopim na naše igrišče. Zaradi vzhodne smeri vetra sem moral vseeno odplavati slabih dvajset metrov do vetrovne črte. Sledilo je tri četrt ure nečesa, česar v Savudriji še nisem doživel; konstanten vzhodnik kot naročen za mene in mojega Manica petpikanič, do dva metra globoki, iz severovzhoda rolajoči se valovi, med njimi pa malodane nepregledno široka avtocesta gladkega morja. Razen kolega jadralca s katerim sva se vozila daleč vsak sebi na vodi ni bilo nikogar drugega. To je trajalo toliko dolgo kolikor pač je. Kasneje sta se nama med uživanjem klasičnih savudrijskih pogojev v lepem jesenskem sončnem dnevu pridružili še dve desetini vetra željnih jadralcev na deski.

Oliver Da Supah-Sonik… Savudrija je brez njega kot priljubljeni bar kjer je zmanjkalo točene pive… (slovnično zgrešena sklanjatev zadnjih dveh besed je tu povsem namenoma).

Ti dve fotki posvečam vsem zvestim, na romantiko neozdravljivo udarjenim bralkam bloga.

One Comment leave one →
  1. Grega permalink
    15/11/2011 22:08

    Ja borči, s hroščkom naju je prevzel sonči zahod! Drgač sva pa drajsala Izolo, kjer poleg dveh lokalcev, sveže temperature in zelene trave za sestavljat jadro, je blo še milijon prisčov in penzionistov na sprehodu.

Leave a Reply

