Skip to content

Lignano, 11.11.

13/11/2011

Ljubljana je bila v petek dopoldan oblačna, hladna in vetrovna. Prav odleglo mi je, ko sem se iz takega zoprnega vremena odpravil proti obali. V Lignanu me je pričakalo sonce in zvok ob zastavne drogove tolkajočih žic. Peščica ljudi je z jadri okoli pet kvadratov glisirala v glavnem brez težav. Situacijo sem sporočil Sašotu v Sottomarino, kjer je skupaj z Milanom in Bernardom čakal na močnejši veter. S petko sem potem mevžasto in le na pol pri stvari odpeljal dve uri. Pomanjkanje koncentracije je povzročalo tudi to, da sem pri jahanju majhnih valov le redko uspel izvesti top turn ne da se pri tem ne bi znašel v vodi. Krivdo za tako stanje mojega duha lahko pripišem edinole ščipu.

Po opremi sodeč bi to znal biti Blaž.

S Sašotom sva ob treh po hokejsko izvedla letečo menjavo; on v igro, jaz iz nje.

Sašo je ta dan ravno zaključeval četrto desetletje svojega obstoja. Ob tem bi se mu rad zahvalil za vse, kar je posredno ali neposredno storil za napredek moje surfarije. Brez njega sigurno ne bi gojil take ljubezni in želje po valovih kot jo sedaj. V zahvalo mu posvečam spodnjo fotografijo.

3 Comments leave one →
  1. Šimen permalink
    13/11/2011 09:45

    Saško, majstore! Lep b.t.

    • 15/11/2011 16:44

      Jep, za v knjige. Navkljub le metrski dolini govorica Sašotovega telesa pove vse; široki oprijem rok na loku, nagnjenost in zavitost telesa v ovinku, odločni pogled proti mestu kjer so bo zlomil val za izvedbo top turna…

      PS.- Za popolno doživetje je potrebno sliko povečat s klikom na njo.

  2. Sašo permalink
    13/11/2011 18:10

    Borut, bilo mi je v veliko veselje!

    ps. Šimen, … mislim, da takšnih “plitkih” b.t. v Lignanu še nismo srečali … kljub temu je bilo treba privezat dušo😉

Leave a Reply

