Skip to content

Kamenjak, 5. in 6.11.

09/11/2011

Med zadnjim obiskom Kamenjaka sem pomislil kako je dobro, da je pihnilo med tednom saj če bi se veter zgodil čez vikend, bi bil sigurno oblegan. Nisem si predstavljal, da bom tak scenarij doživel že čez deset dni. Gnečo sem sicer pričakoval, zato sem šel v vodo že zgodaj. Kljub temu sem bil presenečen nad količino parkiranih vozil, ko sem prišel iz vode.

Sobota; sonce, veter, valovi… dan kot vzet iz pravljice… z lepotno napako…

Zapolnjena obala in okupirana štanga v soboto.

Medtem, ko je bila sobota v znamenju sonca in mejnega nihajočega vetra (5’0) je bila nedelja oblačna, z močnejšim, ravno tako nihajočim vetrom (zjutraj sem vozil 4’2) in občasnim dežjem.

Okupacija se je nadaljevala v nedeljo.

Še nekaj visokoleteče akcije.

Po dveh letih pavziranja si je ta dan za surfarijo izbral tudi moj brat Bojan a se mu ni izteklo ravno tako kot je najbrž menil, da se mu bo. Ne dolgo potem, ko je odglisiral ven mu je namreč sredi zaliva počil zglob. Še dobro, da je imel okoli trapezne kljuke navito rezervno vrvico s katero je potem improviziral zglob in se uspešno vrnil na obalo. Ko je lezel iz vode, je za nameček nabasal še ne morske ježke. Za razliko od marsikoga, ki bi ga taka nesrečna dogodivščina čisto potrla, je on vse skupaj sprejel z dobrovoljnim nasmehom.

Vikend sem zaključil ob pivu in pici z druščino, s katero smo se pred leti redno srečevali na surfaških izletih. Z leve; brat Bojan, Milan, Bojan, Bernard, Miran, Sandi, Una in Milan.

4 Comments leave one →
  1. 09/11/2011 09:09

    Zadnja fotka – priceless!!!!! Dobra stara klapa!

  2. 09/11/2011 10:41

    To Bojan!!!! Mogoče se opremi pozna, če jo predolgo na počitku. Meni je namreč v soboto popoldan, pol orce pod Štango, počila trapez zanka, ki je bila tako kot jaz predolgo na suhem. Drugače se pa strinjam z Dulcem – zadnja fotka, priceless!🙂

    • Bojan permalink
      16/11/2011 18:38

      Tomaž, tako to pač je… mogoče je pa opremi škodila sladka voda. Če me spomin ne vara je bila namreč nazadnje namočena v Malcesinah, med svetovnim prvenstvom razreda 420. Garda je tudi za nas jadralne sodnike lepa. Zjutraj greš malo posurfat ali kakšen krog s kolesom, ko se pa ob enih pojavi Ora pa še oddelaš to, za kar si prvenstveno prišel.

  3. Tomo Rant permalink
    10/11/2011 09:22

    Lepo si tole opisal, mi smo pa v okolici Rovinja ujeli fantasticen dan, 3surfaci in obilica morja. Dishi po she.

Leave a Reply

