Skip to content

Kamenjak, 26.10.

26/10/2011

O alternativnem kraju preživetja današnjega dopoldneva sem začel resneje razmišljati šele na predvečer le tega. Najprej sem si rekel, da bom šel le v primeru, da se ob uri, dovolj primerni za odhod, samostojno zbudim. Prvotno mlahavi namen se je spremenil v trdno odločitev še preden sem se dokončno odpravil v mižale; pripravil sem obleko in ostale potrebne pritikline ter si za potrditev navil še budilko. Na Kamenjaku je bilo jutranje razpoloženje prisotnih pod vtisom včerajšnjega dne, ko so pričakovali več kot jim je bilo potem tudi dano. To me ni ganilo preveč in odšel sem na ritualni ogled za ovinek. V začetku je sicer izgledalo dokaj nenavdušujoče vendar se je kmalu popravilo z obetajočimi  znaki o krepitvi vetra in višanju valov. Po krajšem posedanju in ogledovanju sem skočil pokonci in dobesedno pritekel nazaj do avta ter pospešeno pripravil 5’0 in malo desko. Preden sem stopil v vodo sva se z Borisom na kratko pomenila o jakosti in idealni jugovzhodni  smeri vetra iz katere je pihal. Kot prvi na vodi sem imel redek privilegij ujeti prvi današnji val; popolnoma gladko, strmo, dvo metrsko hribino. Kakšen ne0pisljiv občutek je biti čisto sam na štangi. Nikjer nikogar daleč naokoli. Pravljica, ki je na mojo žalost trajala le okoli 5 minut. V kratkem so se mi pridružili še drugi vala željni. Vsega skupaj se nas je nabralo ravno pravšnje število, da si nismo hodili preveč v zelje. Doživel sem sicer par bližnjih srečanj vendar so se vsa končala brez posledic. Če pobrskam po spominu in zberem vse dosedanje tukajšnje surfarije, si ta zagotovo zasluži mesto čisto pri vrhu.

Panorama med palinom in otočkom Šekovac.

Zeleni Simmer se spogleduje z zeleno štango.

North Zeta. Legenda med jadri po vseh letih še vedno deluje s polnimi obrati.

No comments yet

Leave a Reply

