Skip to content

Lignano, 7.10.

08/10/2011

Dolgoročna napoved je dodobra vznemirila slovensko deskarsko srenjo. Ostale, ki so ji sledile v naslednjih dneh so ob pogledu na njih puščale le še vprašaje nad glavami. Do četrtka zvečer niti nisem imel namena iti vendar se je napoved izboljšala in po prehodu fronte obetala popoldansko burjo v Tržaškem zalivu. Dopoldanski jugo zaradi službenih obveznosti tokrat ni prišel v poštev. V Lignanu so zaključili letošnjo turistično sezono zato smo se lahko zopet zbrali v Pineti.

Pogled na vodo ni prikazoval ravno tistega kar sem pričakoval. V upanju na morebitno okrepitev sem vseeno sestavil največje kar sem vzel s sabo, 5’0. Za kratek čas je sicer veter ravno dovolj trznil, da sem se optimistično odpravil v vodo vendar se mi razen enega kratkega spusta po valu naravnost navzdol ni zgodilo nič omembe vrednega. Morda bi lahko s 5’7 potegnil kaj več iz danih razmer a je skupaj z veliko desko ostal doma v Ljubljani.
Današnji dan si bom zapomnil le kot dan, ko nas je zapustilo letošnje poletje. Nazadnje sem bil še v kratkih hlačah, sedaj pa že z zimsko obleko s kapo na glavi.

No comments yet

Leave a Reply

