Skip to content

Umag, 18.9.

20/09/2011

Gregor je v objektiv ujel zmagovalno kombinacijo jadra in deske za šibke vetrove.

Tokratni Umag me je rahlo spominjal na junijskega. Bilo je sončno, za kratke hlače in 5’7, le da je veter za spremembo pihal iz jugo-jugozahodne smeri in da je bilo morje neprijetno razbito. Ni mi bilo preveč všeč zato me niti ni prizadelo, ko je veter popustil. Po odmoru v katerem nas je  z odlično pašto s tuno pocrkljala Mojca se je veter zopet okrepil. Plima je popuščala, valovi so malenkostno pridobili na obliki, od zahoda pa se je naglo bližal temačni nevihtni oblak. Rekel sem si:  Še eno špuro, potem pa ven. Za vsak slučaj sem s pogledom čez ramo še enkrat preveril koliko se je približal oblak, se ob videnem premislil ter jo nemudoma ucvrl na obalo. Kmalu zatem se je morje odelo v belo in se poigralo z ostalimi, ujetimi zunaj z veliko prevelikimi jadri. Nevihta ni dolgo trajala in vsem se je uspelo varno vrniti na obalo. Zaključek dneva je zaznamoval pravi vesoljni potop v katerem se med vožnjo iz Umaga nikakor nisem mogel znebiti občutka, da se namesto v avtu prevažam v batiskafu.

No comments yet

Leave a Reply

