Skip to content

Lignano, 28.8.

29/08/2011

Po dolgotrajnem vročinskem valu se je obetala prijetna osvežitev ob morju. Gregor me je pobral četrt čez četrto zjutraj. Mojo robo sva vrgla kar v avto in nemudoma odbrzela naprej. Za razliko od ostalih letnih obdobij v katerih avtocesta ob tem času deluje domala zapuščeno, je bila tokrat polna tujcev, odločenih preživeti celo noč na cestah. Med njimi jih je kar nekaj rahlo vijugalo po svojem pasu. Zato mi je bilo popolnoma razumljivo, ko je Gregor ob tem izjavil, da se ne počuti ravno sproščeno za volanom. V Lignano sva prispela ob svitu. Glede na večerno napoved sem, ne da bi si predhodno ogledal razmere, sestavil 5’0 in odbrzel na vodo. Prvi. Jej! Kot prvi sem potem tudi naletel na neugodno okoliščino.

Trava. Veliko trave. Pravzaprav ogromne zaplate trave. Trava deluje name izjemno frustrirajoče. Na začetku sem zato raje obrnil takoj, ko sem opazil prvo zaplato in spotoma seveda izgubljal višino. Za nadoknadit jo sem se nato moral hočeš nočeš prebiti tudi čez travne okope. Trava, poskok, trava, čof, počistit smernike, trava, poskok, poskok, trava, čof, počistit smernike… Prav milo se mi je storilo, ko se je izkazalo, da so imeli travni generali streliva le za začetni masovni napad nakar jim ga je hitro zmanjkalo. Drugače pa je veter ves čas nihal z jakostjo vendar me to začuda niti ni motilo preveč. Najbrž tudi zato, ker sem bil sam pri sebi presrečen, da sem spet lahko preživel par ur med valovi.

V Lignanu pogosto srečam Lorisa. Spoznal sem ga daleč od tu, v Moulayu v Maroku.

Prikazali so se že prvi primerki modelov letnik 2012 – na sliki Northov štiri letvični Hero.

3 Comments leave one →
  1. Miloš permalink
    30/08/2011 09:02

    Zdravo Borut,
    kje ste vozili? Sem mislil, da smo bili edini Slovenci… smo šli v vodo na standardnem mestu pa smo vozili tam do ene 10h ko so nam zatežili “bademajstri” pa smo se premaknili bolj dolj kjer je dovoljeno surfat…
    Lp

    • 30/08/2011 09:47

      Predvidevam, da imaš kot standardno mesto v mislih veliko parkirišče s krožiščem v Pineti. V času turistične sezone je tam prepovedano vozit zato gremo v vodo na Rivieri 1km nižje kjer je z bojami označen koridor.

  2. Rok permalink
    31/08/2011 08:37

    No,
    pa ene dve uri smo vozil pri rondoju, pol je pa neki s kapetanijo strašu smo šli pa dol…

Leave a Reply

