Skip to content

Prassonisi 2011, 3. del

13/08/2011

Kajti na obali. Kajti v zraku. Kajterji na vodi. Kajterji v vodi. Kajti v vodi. Na vodi kajt štriki. Na vodi kajt deske. Kajti povsod. Kajti vsepovsod. Namesto na sproščujočem poletnem dopustu sem se znašel sredi najhujše nočne more.

Izgledalo je približno takole. Vam je dolgčas? Povečajte fotografijo in se lotite štetja…

Bolje rečeno dnevne more, skozi katero se bom hočeš nočeš moral prebiti.  Prisotno malodušje me je hipoma zapustilo v trenutku, ko sem stopil na desko in odglisiral proti otoku. Ne morem si kaj. Kljub onesnaženju s kajti, plastično folijo vseh barv in velikosti ali ogromnimi zaplatami morske trave mi je ta spot enostavno pri srcu. Surfanje na privetrni strani ima zame poseben čar, ki po vseh teh letih še vedno ni izgubil na moči. Pri tem sploh ni pomembno ali poskušam jahat valove, poskočit na kaki rampici, voziti spodaj v penah ali pa zgoraj v ustju zaliva osamljen drgnit sem ter tja. Žal pa zaliv ni neomejeno velik in kar hitro se zgodi, da postane premajhen. Gneča je še posebej nadležna saj se skupaj gnetejo tako windsurferji kot kajterji. Za nameček pa je potrebno paziti še na kopalce, ki se veselo mečejo v valove. Skratka; anarhija, da ji ni para. Pravo čudo je, da se nikomur ne zgodi kaj hujšega. Taki pogoji me po hitrem postopku odvrnejo od surfanja. Dostikrat sem zato dobremu vetru navkljub raje posedal na skali nad zalivom in ob srebanju piva v miru opazoval dogajanje.

In koliko dobrega vetra smo sploh imeli letos?

Redek trenutek, ko med surferji začuda ni bilo nobenega štrika.

No, morda malce pretiravam. Morda sploh ni bilo tako grozno kot se bere. Nasmeh na obrazu SuperMami se je ob prihodu iz vode raztegoval prav do ušes. Le zakaj?

One Comment leave one →
  1. ĐIN ĐIN banda permalink
    14/08/2011 20:09

    Mi že vemo, zakaj si čučal na skali.

    ĐIN ĐIN banda, mladiči in eden, ki je šel prej spat

Leave a Reply

