Skip to content

Umag, 18.6.

20/06/2011

Nedaleč nazaj še prav nič ni obetalo, da bo kaj pihnilo. Tako sem se že kar sprijaznil z mislijo, da bom naslednjič deskal na dopustu.  Vreme pe se je obrnilo in v soboto postreglo z dovolj močnim jugom. Napoved je sicer kazala, da se bo veter proti večeru še okrepil a se ni čisto udejanila. Jugo se mi zdi dokaj muhast veter. Nikoli zagotovo ne veš kdaj bo začel, kdaj končal, bo sploh dovolj močan ali morda celo močnejši kot kažejo modeli. Zato poskušam vedno, če je le možno, na spot priti par ur prej. To se mi je tokrat obrestovalo tudi s praznim parkirnim mestom v senci v prvi vrsti s pogledom na morje. Saj ne, da je to ključnega pomena za surfarijo a človek se vseeno bolje počuti, če ima vse nujne potrebščine, kot je npr. hladilna torba v kateri ga čaka hladno pivo, pri roki.

Simbioza svetilnika, njegovih dveh manjših rumenih prijateljev, jadralcev na deski in kajterjev.

Kmalu po prihodu sem pripravil 5’7 in veliko desko in se podal v vodo. V pravo veselje mi je bilo surfati v kratkih hlačah in neoprenski majici. V tej opravi se počutim veliko svobodneje kot, če imam na sebi neopren. Veter je imel svoja obdobja tako sem se v vodo vsega skupaj podal kar štirikrat. Izmed teh seans je ena daljša izstopala. V njej je celo kazalo, da se bo okrepilo dovolj za manjšo opremo a sem se z veliko še vedno počutil udobno in raje nisem šel menjat kar se je izkazalo za dobro odločitev. Ujel sem celo en spodoben val v katerem sem lahko odpeljal cele tri bottom turne. To se mi ne zgodi ravno zelo pogosto. Vsi ostali se temu niso niti približali. Ko sem kasneje malo razmišljal o tem, mi je v glavo švignila Parkotova misel v kateri pravi ‘I surf because there’s always one wave in a session that makes a session.’

Sonce, morje, veter, nekaj malega valov, pivo in za povrhu še pašta na plaži pri prijaznih sosedih.  Kaj če človek lepšega? Morda burjo za štirke v Lignanu?

Za konec še krajša posodobitev; Pravljica o pozabljenem trapezu se je srečno končala.

Lepše je preživeti dan ob obali kot doma.

One Comment leave one →
  1. Damijan - Krmpo permalink
    20/06/2011 21:33

    Pozdrav!

    Lep report sploh če si omenjen v “naslovnici”😉. Dejansko sem takoj šel v klet pogledat, če je slučajno moj trapez tisti ki se je pojavil v naslovu….in res je. Jutri pokličem, hvala!

    P.S. Visel je na grmu, ki se vidi tudi na sliki.

Leave a Reply

