Skip to content

Lignano, 19.6.

20/06/2011

Lepa na počasi sobota z jugom je minila in prišla je nedelja z burjo. Iz Izole sem štartal ob pol osmih. Jugo se je ravno umiril in začelo je obračati na burjo kar se je lepo videlo na nagrbančenem morju v Tržaškem zalivu in v njem zasidranih ladjah. Na celini se je občutno ohladilo; na avtocesti na kraškem robu je bilo 11°C. Pogled proti Marini Juliji na penasto morje mi zariše nasmeh na od sonca pordel obraz. V Lignanu nosi mivko in žice na parkiranih jadrnicah za zidom veselo žvižgajo. Ekspresno sestavim 4’2, se oblečem v 3/2 dolgo obleko in ob pol desetih sem na vodi. Veter je malenkostno premočan za moje jadro. Valovi so lepi, veliki, taki kot vedno, ko piha s to jakostjo. Vse skupaj kazijo le pasovi morske trave, ki se nonšalantno nastavljajo in se proti moji volji, če je le možno, ulovijo v moje tri smernike. Trava je že pri enem smerniku zelo neprijetna zadeva, pri treh še toliko bolj. Parkrat me kvalitetno opere in privoščim si odmor. Veter medtem malenkostno popusti, pasovi trave začuda izginejo, valovi postanejo še lepši in odpeljem sanjske tri četrt ure. Telo mi prične namigovati, da je že skrajni čas za malico v kateri si brez zadržkov privoščim tudi eno težko prisluženo pivo. V tem se pripelje Dragan in sestavi 4’0. Za njim prideta še Kunči in Gregor in s 5’0 odbrzita v vodo. Taki pogoji so v tem letnem času prava redkost, zato se, dokler imam še dovolj moči, ponovno odpravim ujeti še nekaj valov. In tudi jih. Kakšen popoln dan!

Vse linije vodijo proti plažnem lokalu.

Vsak spot ima svojega Kaulija.

Mamma mia! Pene čez glavo!

Table top s stilom.

Kunči premaguje pene, Dragan v bottom turnu cilja vrh vala.

Nasad sončnih marel je skupaj z od žalosti poklapanimi ležalniki ubrano mrmral pesmico ‘Kam so vsi turisti šli…

No comments yet

Leave a Reply

