Skip to content

Savudrija, 15.5.

16/05/2011

S Kunčijem sva se odločila, da bova preskočila prvi del popoldneva, ko je bilo napovedano najmočnejše deževje in sva prišla šele po tretji uri. Navkljub deževni napovedi na savudrijskem parkirišču sploh ni bilo malo avtomobilov vendar sva po nekem srečnem naključju vseeno naletela na prazen parkirni prostor na elitnem mestu v prvi vrsti. Že prvi pogled na morje nama je dal vedeti, da piha zelo močno. Še vedno je deževalo zato sva kar obsedela v avtu. Kmalu pa se mi ni več ljubilo posedati, pograbil sem dežnik in neoprenski plašč, ki je po dolgem času zopet našel smisel svojega obstoja. Na pomolu je bilo prav pestro. Ljudje so prihajali iz vode in prav vsi zmajevali z glavami češ kakšna borba je zunaj. Najbolj trmastih pa to niti ni motilo preveč. Sprehodil sem se čez skale, se utaboril v zaveterju pod drevesom in poskušal ujeti kak zanimiv dogodek na vodi. Skoraj sem že otrpnil od pozicije v kateri sem se zasedel, ko je veter le malce popustil. Prišel je čas, da se tudi sam podam v vodo. Popustilo sicer je, a je kmalu spet nazaj pribilo, da sem se tudi sam z do konca zategnjenim 3’7 večino časa boril z razmerami.  V redkih vmesnih trenutkih zatišja pa mi je nekajkrat celo uspelo odviti po valu. Najverjetneje so se ti trenutki zgodili izključno zato, da lahko rečem, da vse skupaj le ni bilo čisto brez veze.

Pravi borci se niso predali.

Težkokategorniki že vedo zakaj je pametno svojim ženam nabaviti zelo majhna jadra.

Nekje sem slišal, da je forward loop v overpowered razmerah čisto varen manever.

Spustilo je malo. Gremo v vodo…

2 Comments leave one →
  1. 19/05/2011 22:36

    Ej, Borut, dober report in fotke. Si me ujel na zadnji. A imaš še kakšno fotko, kjer je rdeča Gaastra Manic, rumena čelada in rdeč jopič? Se priporočam, ker moja wife ne prime fotke prav rada v roke😉

    LP

  2. 20/05/2011 08:24

    Imam še eno na kateri pa se te vidi še manj kot na objavljeni. Dobiš obe v original velikosti.

Leave a Reply

