Skip to content

Ližnjan, 16.4. in 17.4.

18/04/2011

Na zadnje sem surfal pozimi. Gledano s koledarskega vidika prav na čisto zadnji letošnji zimski dan. Poglejte si sedaj to igro narave; takoj naslednji dan, ko je v deželo tudi uradno prišla pomlad so tudi bogovi zgoraj obrnili gumb za morski veter na nulo in ga na tej poziciji pustili skoraj polne štiri tedne. Če pobrskam po zgodovini mojega surfanja se mi zdi, da je okoli datuma, ko sem privekal na svet (redni bralci najbrž veste kdaj je to :-)) vedno nekje nekaj pihalo. Najbolj mi je ostalo v spominu, ko mi je bilo dano na ta dan surfati v Lignanu. Letos pa nič. Kot, da sem se jim zgoraj nekaj zameril in so se odločili, da me bodo po dobro postreženi zimski sezoni pustili malo stradati. Na srečo pa se je ta vikend za Velebitom le nabralo dovolj hladnega zraka, da se je v jutranje dopoldanskih urah prelival čez njegov rob in z dovoljšnjo jakostjo dosegel tudi jug Istre. V soboto sem bil navkljub temu, da je bilo doli pred mano že kar nekaj avtov celo prvi na vodi. Pihalo je lepo konstantno, idealno za moj IQ 5’7 in 84l desko. Še celo kak set valov se je prikotalil in mi še dodatno polepšal ponovno snidenje z vetrom v s soncem obsijanem jutru. Postopoma je jačalo, da sem imel vedno bolj polno jadro. V petek sem šel po udeležbi na praznovanju prijateljičinega rojstnega dne, kjer mi je po grlu steklo nekaj ginesov, pozno spat. To, da sem bil potem ob štirih zjutraj že pokonci ni ravno dobro vplivalo na mojo delovno sposobnost na vodi. Močnejši veter me je še dodatno utrudil in počitek je bil neizogiben. Ta čas sem izkoristil za pripravo male opreme. Kmalu sem se odpravil nazaj v vodo a je veter začel popuščati in uspelo mi je ujeti le še nekaj nepomembnih refulov. V tem času se je v ližnjanskem gozdičku nabralo veliko vetra željnih, ki pa so večinoma zamudili jutranjo seanso. Prihod se jim je vseeno izplačal saj se je ob dvanajstih burja vrnila in poskrbela za dobro uro in pol trajajočo surfarijo v kateri so vsi veselo drgnili, lažji celo s petkami in sedemdeset litrskimi deskami.

Rahlo nenavadna  surfaška poza možaka na desni. Takoj za tem je z glavo že pikiral v morje.

Popoldan in večer je minil v prijetni družbi s katero smo rešili slovensko gospodarstvo in obglavili skorumpirane politike ter vse skupaj na koncu potrdili z odličnim Borutovim srninim golažem, ki sem se ga sicer na začetku zaradi sitosti branil a na koncu vseeno podlegel. Utrujenost in neprespanost je povzročila svoje zato sem se odpravil spat kmalu po osmi uri. Zjutraj se je veter kot po navadi začel prebujati, ko se je malce segrelo. To jutro pa je pihalo drugače kot dan poprej; v pasovih, iz spremenljivih smeri in refulasto. Spet sem vozil 5’7 in 84l. Na vodi sem preživel dobro uro in pol kar mi je bilo v danih razmerah ravno dovolj. Ob prihodu ven so v vodo začeli hoditi zakasneli nedeljski obiskovalci in uspešno lovili refule približno do poldneva. Lep, klasičen ližnjanski vikend s sprejemljivim številom jadralcev na deski v sožitju z našimi najljubšimi prijatelji kajterji.

No comments yet

Leave a Reply

