Skip to content

Whatz in my Volvo

04/04/2011

Sposodil sem si Canonov fotoaparat Eos 550D in se malo igral z njim. Predvsem me je zanimalo, kako je s snemanjem filmov. V ta namen sem posnel pričujočo parodijo na Robby Swiftov ‘WHATS IN MY VAN’ video.

= posodobitev dnevnika =

Vsem rednim in naključnim bralcem dolgujem dodatno obrazložitev vezano na konstruktivno Gregatovo kritiko objavljeno v komentarju te objave.

Morda se bo zdelo kot izgovor a po pravici povedano sem se preveč za(je)baval s svojimi (ne)igralskimi (ne)sposobnostmi, da sem v ustvarjalnem zanosu do konca iztrošil baterijo in nisem mogel posneti planiranega scenarija v katerem sem imel poleg piva in metlice všteto tudi hamako, steklenico irskega viskija in ožičen 120GB empetri predvajalnik.

Tega se še kako zavedam vendar sem se navkljub zgoraj naštetim pomanjkljivostim vseeno odločil za objavo. Predvsem in izključno zaradi čisto egoističnega razloga; da si polepšam današnji dan, ki v mojem štetju obeležuje triinštirideseto obletnico prvega vdiha zraka na obličju našega lepega planeta nasploh.

= konec posodobitve =

Film je v HD 1280×720 resoluciji zato predlagam, da si ga v njej tudi ogledate. Če ne veste kako; kliknite na Vimeov logotip spodaj desno, da vas vrže na njihovo stran. Nato še raztegnite sliko čez cel ekran.

3 Comments leave one →
  1. Grega permalink
    04/04/2011 17:56

    Ej Borut, pozabil si pivooo! Pa metlco!

  2. Metka Belingar permalink
    27/10/2011 21:49

    Ejjjj ma to trže gate. Ne morem mi bo poču trebuh…….AHAHAHHHA. Cool

Leave a Reply

