Skip to content

Kamenjak, 13.3.

14/03/2011

Če sem si prejšnjo nedeljo vzel na počasi, si te nisem. Sašota sem pobral zgodaj zjutraj in ob pol petih sva že oddrvela proti Kamenjaku. Jutranja ura je glede prometa prav fajn. V Ljubljani le tu in tam naletiš na kako skupino proti domu namenjenih ponočnjakov ali na kakega osamelega kolesarja. Primorska avtocesta in istrski ipsilon pa v primerjavi z dnevnim prometom  izgledata malodane zapuščena. Ob prihodu sva na spotu, navkljub temu, da je tam že nekaj prenočnikov, edini budni in aktivni osebi. Veter ni dovolj močan vendar ob pogledu na lepo lomeči se val vseeno sestaviva največje kar sva pripeljala s sabo; 5’0.  V vodo sem šel poln energije in volje, da počasi odplujem do vala vendar je veter po stotih metrih čisto odpovedal sodelovanje in obstal sem v plavajoči poziciji za vodni štart. Nekako mi ga je uspelo izvesti, da sem le priplul nazaj. Sašo je seveda pametno počakal na obali, da najprej vidi kako bo šlo meni. Kmalu se je spot pričel polniti z avtomobili, čas je mineval, veter pa se nikakor ni hotel okrepiti na želeno jakost.

Džoni uspešno kratkočasi druščino.

Vseeno je bilo na vodi sčasoma opaziti vedno več jader; redki z velikimi jadri so občasno glisirali medtem, ko so tisti z malimi počasi in vztrajno pluli in lovili val. Med postopanjem po obali me je minila vsa zjutraj prisotna volja ter ves optimizem in okoli poldneva sva spokala domov. Čeprav sem se zavestno odločil, da bom raje visel na obali kot drgnil 5’7 si med vožnjo domov nisem mogel kaj, da si ne bi vsaj malo očital zakaj s sabo nisem vzel večje opreme. Eh, kaj čem, ni bilo prvič in kolikor se poznam tudi zadnjič ne bo.

Kdor ima velikega tudi glisira.

Kralj štange je bil tokrat Mič (desno), ki je s 5’0 in 100l fristajl desko uspešno lovil val. Prvo nagrado za vztrajnost pa si je nedvomno prislužil Aljaž (levo), ki je kar dvakrat s 4’8 priril gor; enkrat z 80 in drugič z 100 litri.

One Comment leave one →
  1. Masseter permalink
    15/03/2011 07:20

    Hja nekako podobno smo rili v medulinu. 4x sem zglisiral s 5.3, ko sem pa vse pospravil, je pa začelo pihat, vendar, je bilo treba priti pravočasno domov, ker je pač treba v ponedeljek zgodaj vstati. Tako da tudi novopečeni navdušenci nad valom nismo prišli do tistega 1m vala, da bi se učili🙂

Leave a Reply

