Skip to content

Prassonissi 2008

28/02/2011

Celi dve leti sem potreboval, da sem se lotil montaže materiala, ki sva ga leta 2008 na najinih kratkih počitnicah posnela s Tamaro. Na Rodosu sva bila v prvi polovici julija. To leto je bilo glede vetra in valov daleč najboljše kar sem jih kdajkoli doživel na Prasonisiju. Pravzaprav je prav hecno saj  sem do sedaj tam dopustoval že 8 poletij vsakič vsaj za en mesec vendar sem najboljše pogoje doživel ravno to leto, ko sem bil tam le dobrih 14 dni. Filmček je čisto dopustniški; malo poti, malo lepih Tamarinih stopal, malo njenih hrabrih začetniških windsurferskih korakov, malo najinega prijetnega domovanja v Gennadiju in na koncu še malo moje amaterske vožnje po valovih. Kamera je malce tresoča a upam, da ne preveč moteče.

Za konec bi se rad zahvalil Tamari za neverjetno voljo in čas, ki ga je med mojim surfanjem preživela za kamero in jo prav lepo pozdravil saj je nisem videl odkar sta se najini poti pred dvemi leti razšli.

Upam, da vam bo všeč.

2 Comments leave one →
  1. Grega permalink
    01/03/2011 10:11

    Nice, super film ……..

  2. 07/03/2011 19:58

    Super film . Še ženo si mi posnel.

Leave a Reply

